GEL KATIL BİZE :)

2 Aralık 2014 Salı

BÜYÜMEYEN ÇOCUK OLMAK NE GÜZEL

Hala pamuk şekerci görünce canım çekiyor benim. Yada saçlarım kısa olduğu halde pembe renkli küçük kız tokalarına bakıyorum her girdiğim aksesuarcıda.


Rugan ayakkabıları, dantelli çorapları hala giyebilirim mesela.
Çocukluğumda yeni alınan ayakkabılarıma sarılıp yatmışlığım vardır.hala başucuma koyarım yeni bişey alsam.


Lunaparkları hep sevdim.yaş kavramı yok oluyor lunaparka girince.
Bir çocuk gibi gördüğü her yiyecekten canı çeken biriyim biliyor musunuz? 
Babamı görünce hala dizine yattığım doğrudur.
Eskiden kedi miydim acaba en sırnaşığından? 


Hala kırtasiye malzemelerine, değişik kalemlere kap kağıtlarına ve boya kalemlerine zaafım var.nedensizce alabiliyorum.
Annesinin yaptığı pudingin soğumasını bekleyemeyen halim hiç değişmedi.
Puding tenceresinin dibini sıyırmakta hala birinciyim. 
Bir lira kumbarası olan kaç kişi var 40 yaşında?
Benim var.


Marketlerin bisküvi çikolata teyonunun önünde hala çikolatalı gofretten bi tane daha sepete atsam mı diye düşünüp, eti puf eti cin dolduran bir kızım ben.
Kurdeleli fiyonklu ayakkabılara kemerlere, boyundan bağlı gömleklere bir görüşte vurulan kişi yine ben.
Gardrobu dolu olduğu halde annesinin kıyafetlerinde gözü olan var mı başka?
Bayrama çıkan sabahlarda hala heyexandan uyuyamayan, okulların açılacağı günü iple çeken yine ben.
Balonların havası inince üzülen, bileğine uçan balon bağlanınca kendini ayrıcalıklı hisseden???


Eşimin getirdiği market torbalarında pingui almışmı diye poşet karıştıran yine ben.
Hala çokomel yiyen, tüp çikolata çokokremi cebinde taşıyan var mı? O da ben. 


Açık hava pikniklerinde hadi salıncak kuralım diye hop hop hoplayabilen.
Mısır patlarken cam kapaktan seyreden, şekillere benzeten işte ben.
Olur olmaz şeylere gülen, en ufak bir ses tonu sertleşmesine gücenen , gözleri dolan ben.
Aynalar karşısında konuşma provası yapan, heyecanı hep tavan, hala dişçiden korkan ben. 

Hediye paketi açmaya bayılan, hediye paketlerini saklayan ben.
Hastalandığında şevkat bekleyen, gözlerde kıyamam diyen ifade arayan ben.
Büyüyemedim ben.
Heyecanlarım heveslerim yok olmasın diye takılı kaldım çocukluğumda.
İçimde dışımda hep çocuğum hala.
Hınzır, yaramaz, sevimli...
Aklına koyduğunu yapan, biraz gerçek biraz deli.  
İç dünyamdan bir kesit dinlediniz. Eğer sizde biraz çocuk, biraz deli iseniz yorumlarınızla bana katılabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. Kendimi gördüm adeta okurken :)

    YanıtlaSil
  2. Nede güzel anlatmişsiniz benimde icimde buyumiyen bi cocuk var kocaman bi kiz olmama ragmen babamin kucagina oturup kendimi sevdirirdim :s ben esime hep derimki belki bigun yaslanicam ama asla buyumiycem 60 yasimda bile senden pamuk seker kagit helva isteyebilirim :) cocuk kalan yanlarimizi asla yitirmemek uzere Allah 'a emanet olun

    YanıtlaSil