GEL KATIL BİZE :)

11 Aralık 2014 Perşembe

KEÇE KURSUMUZDAN ...


Bir hobi edinmek insanı koruyor, depresyondan, negatif düşüncelerden,takıntılardan,keder ve üzüntüden...
Bir işle uğraşmak, içinde renkler varsa,üretmek ve ırtaya çıkarmak, kendim yaptım diyebilmek sanırım mutluluk hormonu salgılatıyor.
Gülümsüyor insan.

Bu yıl 4. sünü başlattığımız Okullar Hayat olsun projesi kapsamındaki Keçe kursumuz yine velilerimize özel.
Üctetsiz olarak katıldıkları bu kursta yeni bir çok teknik ve ürün öğreniyorlar.

Herşeyden önce amacım bilgiyi altarmak.
Sonra onlara rahatlayabilecekleri bir uğraş edindirmek.
Sonrasında da küçük büyük siparişler alarak bir gelir kapısı açabilmek. 
Hayat zorlu bir yol.
Ve hepimiz bu yolda yürürken, bazen az, bazen çok hasarlar alıyoruz.bu hasarları büyütmek te küçültmekte kısmen bizim elimizde.
İşte bu yüzden onlara keçeyi sevdirmeye ve öğretmeye çalışıyorum.

Önce kendini sevmeli insan, kendine kıymet vermeli.
İç huzuru ve dinginlik varsa, üzerine yeniduyguları  daha sağlıklı koyabiliyor insan.
Herkesin anti depresanınınkendi içinde olduğunu, keşfettiği zaman mutlu olabileceğini düşünüyorum.

İşin özü sevmek aslında.
Baktığın , gördüğün, dokunduğun her şeyi sevmek.insanları sevmek.

Çevremdeki herkesi seviyorum.bazılarını çırpa çırpa, bazılarını sözle, bazılarını gözle seviyorum.
Yaşı kaç olursa olsun, o sevgiye ihtiyacı var herkesin.

Yaptığım işi, aldığım sorumlulukları seviyorum.söylenip şikayet ettiğimi duyan pek olmamıştır.
Şükredip yaradana, sağlık diliyorum.
Çalışmayı seviyorum.her yeni gün bana yeni şeyler öğreterek geliyor.

Geçenlerde yeni  tanıştığım bir hanım
Bana, dünyaya gelmiş olmaktan çok memnun ve mutlu görünüyorsun dedi.
Evet sanırım işim özü bu.
Hayatta hiçbirşeyin  tesadüf olmadığını, iyi ve kötü başımıza gelen herşeyin bir öğreti ve ders olduğunu düşünüyorum hayatı tatmanın ayrıcalık olduğunu, yaşamın dunulan güzel bir nimet olduğuna inanıyorum.
Fevri hırçın ve agresif insanların etrafımda olmasından sakınıyorum.
Motivasyonumu, enerjimi,istek ve hevesimi koruyor ve besliyorum.
Evimde olmaktan, aklıma gelen fikirleri yapmaktan, güzel olan şeyleri paylaşmaktan keyif alıyorum.
Bir tek kişiye bile moral verebiliyorsam yüzünü güldürebiliyorsam bu benim için en büyük ödül oluyor.
Geriye dönüp baktığımda iyi izler bıraktığımı görmek tek temennim. 
İşte attığım her adım bu yüzden..... 








1 yorum:

  1. Ne kadar güzel tanımlamışsınız hayatı-kendinizi. İlerlediğiniz yollarda tüm güzellikler de kolaylıklar sizinle olsun...

    YanıtlaSil