GEL KATIL BİZE :)

14 Aralık 2014 Pazar

Yağmur ve MELEKLER

Severim yağmuru izlemeyi.
Elimde bir fincan çay yada kahveyle. 
Melekler gelir aklıma.
Her damlayı bir mrlrğin indirdiğine inanırım.
Ve yağmur çok yağdığında her yanımı melekler sarmış sanırım.
Daha çok dua ederim yağmurlu günlerde. 
Gökkubbenin kapıları aralanmış gibi gelir bana.dualar daha çok erişecekmiş gibi hissederim yerine. 
Bazen yapan yağmurun , grileşen bulutları yıkayıp ak pak yaptığını düşünürüm.yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı meleklere sunulmuş bir kaydırak gibi gelir.
Hep merak ederim gökkuşağının iki ucı nereye basıyor diye. Biz uzaktan görüyoruz, yakında olanlar gökkuşağına dokunup içinden geçiyorlar mı acaba ? 
Yıldızlarınhaylazyaramaz çocuklar gibi köşekapmaca oynadığını hayal ederim.
Diyorum ya, içim deli içim çılgın.ne hayallerim var bir bilseniz. Hayallerim gerçeklerimden çok oldu hep. 
Deli olmayı seviyorum.      
Aklıma nereden geliyor bilinmez.
Ama türlü türlü masallar yaşıyor bünyemde. Ve o masallar eşliğinde, cama vuran yağmur tıkırtısı ile yapıyorum ürünleri.
Öyle mutluluk dolu üretiyorum ki her siparişi...
Gittiği her ortama neşe bereket ve mutluluk getirmesi dileğiyle. 

1 yorum:

  1. Blogunuzu yeni takip edenlerdenim. Paylasimlariniz çok güzel, ilham verici ve özendirici. Emeğinize sağlık. Yazilariniz duygularinizi aktarmaniz da çok hoş. Bu fotoğrafta da sanki bir bulutun üstünde oturuyor gibisiniz. Mutluluk bulutlari olsun etrafinizda hep grileri yağmurlar yıkayıp temizlesin pozitif enerjiniz hiç bitmesin; çünkü dunyada yeteri kadar negatif var.

    YanıtlaSil