GEL KATIL BİZE :)

21 Ocak 2015 Çarşamba

AH ŞU DİRENÇ MESELESİ


Son bir kaç gündür yine halsiz düştü bedenim.
Bir yanda şiddetli baş ağrısı, diğer yanda bademciklerimdeki yanma hissi, üşüme derken ateşim yükseldi. Sabah kalktığımda uçuklarımı kondurmuş dudağıma hain mikrop.

Vitamini bol, enerji veren, ılık ılık içimi ısıtan ne varsa yedim içtim. Yatıp kalmak istemiyorum çünkü.


Motifler örüp, biraz battaniye altında dinlendim geceleri.

Sabahları çok erken evden çıksam da bişeyler yemeye çalıştım.
Sıcacık yataktan , sabahın soğuna çıkmak hiç güzel bişey değil inanın o saatte. 

Kahvaltıdan sonra bir imunex içip gün boyu yetecek enerjiyi bünyemde hissetmeye çalışıyorum.

Sevgili smilena ördüğü tutacak ile bana ilk örgüyü öğrendiğim zamanları hatırlattı. Pirinç örgü.
Bi ters bi düz , sonra tersin üzerine düz, düzün üzerine ters... Elbezi ördürürdü annem. 
Sucak su torbası fikri de arkadan gelince smilenadan, bende böyle bir fikir oluştu.


İki gecede ördüm giydirdim...
Pek sevdim bu halini.
İki üç gecedir su torbası ile yatıp kalkıyorum. Ama bugün biraz daha iyiyim. 

18 ocak eşimin kız kardeşinin doğum günüydü. Bu harika pastayı bursamızın en tatlı pasta ve kurabiyecisi KURABİYEDEN DÜŞLER Ayşe Aktaş yaptı.
Herkes çok mutlu oldu pastayı görünce.kesmeye kıyamadık. Ama enfesti.
Herşey başkaları  ile paylaşınca güzel. 
Mutlu ettikçe mutlu oluyor insan. 
Bu gün verimli bir kurs geçirdik. Herkes çok sevinçli ayrıldı.
Biten her ürün onları çok mutlu ediyor. Dolayısı ile benide öyle.
Keyifsiz olsam da kursumuzu yaptık. Şimdi 15 günlük bir molamız var. 
Şubatta yeniden başlıyoruz üretmeye.. 
Kendimizden geçiyoruz bazen saati bile unutuyoruz. Ve bu durumdan çok mutluyuz.
Cumaya ne kaldı şunun şurasında. Daha çok hayallerimle başbaşa kalacağım için mutluyum. 
Sağlıcakla kalın öperimmm...















3 yorum:

  1. Geçmiş olsun,keçe işini bende çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. nasıl güzel olmuş ellerine sağlık Elifçiğim

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun,bende şu sıralar aynı şikayetlerdeyim...sıcak su torbası mükemmel olmuş,smilena fikir üretir,kızlar arkadan sökülür...ama çok düzgün ve net bir örgü olmuş....Bursa dediniz ya içim cızladı...çok severim çokkk...annemler 10 yıl kaldılar gidip geldim...şimdilerde erkek kardeşim var orada ,gelinimiz ,5 yaşında yeğenim ve annesinin karnında minik bir hayat daha...çok selamlar bursaya...smilene da orada ne güzel değil mi? instagramdan hep takipteydim sizi ama blog başka canlı canlı sanki,ellerinize sağlık herşey dört dörtlük...

    YanıtlaSil