GEL KATIL BİZE :)

15 Ocak 2015 Perşembe

BEN ÜRETİRKEN....

Seviyorum geceleri, hani bütün koşturmaca bitip, herkes yatınca...
İşte o saatlerde kapıları açılıyor hayal dünyamın.
Sessizlikte ve dinginlikte. 
Geç yatıyorum da sabah erken kalkıyorum diye uykusuz kaldığımı düşünse de etrafımdakiler, aslında be o saatlerde topluyorum yeni günün enerjisini.



Aklım gün boyu yapılacak işlerde, gidilecek yerlerde,ders anlatırken çocuklarda, toplantılarda, oğlumun servisinde, ocaktaki yemekte, gözüm saatte, o odadan bu odaya etrafı toparlamakta,bazen acıktığımın bile farkında olmadan zamanla yarış içinde.
İşte tüm bu telaşların bittiği, aklımdaki fikirlerin gün yüzüne çıktığı, elimin makasla kavuştuğu , kalemimin kağıda değdiği zamanlar bu zamanlar. Gece işte bu yüzden güzel. 6-7 saat hiç bölünmeden, telaşsız işime, duygularıma, düşüncelerime kanalize olduğum en verimli zaman. 
Bazen haftalarca evde olmak, sabah kalkınca rutin ev işlerini bitirmek, keyifle kahvaltı etmek istiyorum.günün geri kalanında telefonum kapalı, saatlere bakmadan içimden gelenleri yapmak istiyorum. Tabii çalışınca bu mümkün olmuyor.
O yüzden geceye sığınıp, gece yapabiliyorum içimden geçenleri.
Bazen uykuya yenik düşsem de, geceleri daha seri ve daha konsantre olarak işime odaklandığım doğru. 


Bu işi tamamen mutlu olduğum için yapıyorum. Keyifli ve neşeli olduğu için.
Kendimi unutacak kadar dalıyorum.
Bu tutku gibi birşey. Eli boş duramıyorum.yaptığım her işin beni yansıttığını düşünüyorum ve o yüzden elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Yaptığım ve bitirdiğim her ürünle aramda bir bağ var. Uzaktan seyredip, kendimi eleştiriyor, içime sinmeyen yeri tekrar yapıyorum.
Müşterilerim gözüyle bakıp hatalarımı görmeye çalışıyorum.
Sahibine ulaşan her ürünün , o kişilerde yarattığı ilk etkiyi çok merak ediyorum. Paketi açtığındaki İlk yüz ifadesini de öyle.
Birde ne hissettirdiğini... 
Kendimi değerlendirme kriterlerim bunlar işte. 

Maddi kazancın çok daha ötesinde , mutluluk veren kargolar benim heyecan ve motivasyon kaynağım...
Ürünleri yaparken eğilip bülülen belim, sırtım, kolum ve boynum ağrısa da , etiketimi yapıştırıp, kargo paketini yaptığım anda yüküm hafifliyor.  
Sonra gelecek geri dönüşleri , fotoğrafları bekliyorum hevesle. 
İşte böyle besleniyor, böyle doyuyorum.
Ürünleri yaparken mutlu duygular, neşeli müzikler ve lezzetli kurabiyeler eşlik ediyor bana. 
Çünkü her ürünün bir enerjisi olduğunu , gittiği her eve o havayı götürdüğünü düşünüyorum. 
Yani o kadar detaylı ve içtenlikle hazırlanıyor herşey. 
Mesela ev temiz değilse, ben mutlu değilsem, enerjim düşükse,üretmiyorum.
İşime konsantre olmam için her işimin bitmiş , keyfimin yerinde ve ilham oerileri in gelmiş olması gerekiyor.
Yaptım oldu diye bir şey yok ...
İçimden gelmiyorsa ortaya çıkan sonuç memnun edici olmuyor. 
Bunu bildiğim için teşebbüs etmiyorum öyle durumlarda.

İşte bende durum böyle. Eminim bir çok üreten insanda da durum böyledir. 
Bizimki el işi olmaktan öte, yürek işi. Enerji işi. Sadece bizim için değil bence tüm kadınlar için durum aynı galiba. Keyfimiz yoksa yemek yapmak bile istemiyoruz değil mi? 
İç huzuruna çokıyor  tüm kapılar... 
O olmadan hiçbir şeyin tadı olmuyor. 
O yüzden kendiniz ile olan ilişkinizi,moralinizi, enerjinizi yüksek tutun.
O zaman hayat daha güzel. Sağlıkla ve huzurla kalın. 

1 yorum: