GEL KATIL BİZE :)

28 Ocak 2015 Çarşamba

BENİM KÜÇÜK DÜNYAM


Burası benim hayal dünyamın gerçeğe dönüşme atölyesi. 
Aklımda ne varsa , yazıp çizdiğim, kesip diktiğim yer.

Bazen darmadağınık olup ara sıra toparlanan, ama dağınık haliyle bile beni mutlu eden yer.
Siparişlerimin yoğun olduğu dönemlerde içinden hiç çıkmadan saatlerin nasıl geçtiğini anlamadığım yer.


Bir sürü minik mutluluğun bir arada olduğu yer.


Bazen örgüler ördüğüm, bazen hayaller kurduğum yer...

Çalışırken aklımdaki her şey uçup gidiyor.üretmek,ortaya bişey çıkarmak büyük keyif çünkü.

Son dönemde merak saldığım tilda bebeklerim...

Motif motif örerek yaptığım kırlentlerim battaniyelerim, yün yumaklarım... Burası terapi merkezim.

El emeği ile uğraşan kişilere duyduğum saygı ve bir çok kişiden aldığım el yapımı ürünler, bana hediye edilen küçük objelerin de yeri var bu atölyede.

Ve kalıplarımı astığım, aklıma gelen fikirlerimi yazdığım bir panom var.

İğnedenlik, iğnelik , iğne yastığı... Adı herneyse çok sevdiğim bir parça..

Amigurumi mantar denemem... 

Minik bebeklerim...

Baktığım dokunduğum, kullandığım her nesne benim için özel.neşeli keyifli ve mutlu edici olmalarına dikkat ediyorum.

Zaman bu atölyede hızlı akıyor.uykum gelmese saatlerce günlerce zihnimde oluşanları üretebilsem keşke.

Diksem,sıkılınca örsem,sıkılınca kessem meselaa.hiç sıkılmıyorum da ... Hep bişeyler yapsam...

Her birini yaparken bende oluşturduğu heyecanı, hevesi ve mutluluğu keşke kaydedecek bi cihaz olsa da, arşivlesem
Yada ürün sahiplerine, o ürün yapılırken neler hissettiğimin kaydını yollasam.
Kurdelelere dokununca mutlu oluyorum.
Fiyonk detayını heryerde çok seviyorum.

Bazı objelerin hatırası büyüktür.sever öper saklarım. İşte bu şemsiyeli kız da onlardan biri.
Mutlu kadınlar olsun, üretken,huzurlu ve gülümseyen. 
Çünkü öyle annelerin yetiştirdiği çocuklara ihtiyacımız var bizim. 
Anneler mutlu olursa tüm aile mutlu olur. Yemekler mutlu pişer, ev mutluluk kokar, çocuklar sevgi ile karşılanıp öpülerek uyutulur. 
O yüzden anneler kendilerini mutlu edecek uğraşlar bulmalı.dinlendiren, zihnini boşaltan ve mutlu eden uğraşlar. 
Benim evde yalnızken hiç canım sıkılmıyor.çünkü içimden gelenleri yapıyorum.dışarıda gezmek , alışverişe çıkmak , yada birine misafirliğe gitmek aklıma gelmiyor.evde olmak, atölyemde olmak , çabucak evime ulaşmak ve evde daha uzun vakit geçirmek istiyorum.çünkü sakin,huzurlu ve keyifli.
Herkesi rahatlatan uğraş başkadır.kimi mutfağa girer,kimi temizlik yapar rahatlar,kimi yürüyüşe çıkar, kimi dans eder, kimi bağıra çağıra şarkı söyler...
Ben sakin bir yapıya sahibim, zor sinirlenen çok sabırlı biriyim.renkleri severim,yani sabır gerektiren ama keyifli işler ile uzun zaman uğraşabilirim. 
Sanatın her türüne ilgi ve sempati duyarım.bu yüzden bir çok el sanatını denedim.ve halen yeni şeyler öğrenme hevesindeyim.
Öğrendikçe öğretmeyi seviyorum.bu yüzden kurslar veriyorum velilerime.
Birilerinin mutlu olmasında payım olunca yenileniyorum. 
El ele verirsek bence daha mutlu bir nesil yetiştirebiliriz...













2 yorum:

  1. bir hobi sever olarak okadar hoşuma gitti ki minik atölyen
    sıcacık geldi bana eminim çok mutlu oluyorsun ora da
    vaktim olsa ben de bunlarla uğraşmak isterdim :)
    Güzel fikirler alırım ama sizden lazım olduğunda :)
    mutlu kalın :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmışsınız, hobileri olanlar çok iyi anlar sizi.. Herkesin ruhunu besleme şekli farklıdır. Hobi ile uğraşanlar her işe el atmadan rahat edemezler ki zaten :))
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil