GEL KATIL BİZE :)

31 Ocak 2015 Cumartesi

BURSA KEÇE ŞAPKA WORKSHOP


Türkiyede yavaş yavaş yaygınlaşan workshop uygulaması aslında bir çok kişi için çok güzel bir uygulama.
Hem hizmet ayağunıza geliyor, hem fiyat olarak uygun, hem kendiniz gibi bir çok hobisever ile bir arada oluyorsunuz, hem de bir günde bir çok şey öğreniyor ve elinizde ürünle çıkıyorsunuz.

Bursa Nagehan aka atölyesi şapka workshop yapalım dediğinde heyecanlandım. 4 yılıdır velilerimle her hafta kurs yapıyor olmama rağmen , bu kurs beni ilk kursummuş gibi heyecanlandırdı.

Kursa katılmak isteyenler önceden kayıt yaptırdılar.satı belirlendikten sonra, her biri için birer kit hazırladım.
Bazı katılımcılar şapka , bazıları ise bere tercih ettiler.


Sayıya göre temin ettim her ürünü.
Keçelerim tenk kombinlerini ayarladım.
Kullanılacak malzemeleri hazırladım ve o gece heyecandan uyuyamadım.

Kurs katılımcıları yavaş yavaş gelmeye başladı.
Tek tek tanıştık.
Oysa bir çoğu beni tanıyormuş uzun zamandır.
Evimi ,işimi, bloğumu,ne kadar uyuduğumu,nerelerde kahvaltı ettiğimi,eşimin ve oğlumun bana gösterdiği anlayışı,
Sevdiğim renkleri, tatlılara olan düşkünlüğümü,ördüğüm motifleri....
O kadar şaşırdım ki. 
Evet bir çok şeyi inatagram ve blogtan paylaşıyorum hayatıma dair. Ama bu kadar detaylı bilindiğini, okunduğunu, be sevildiğimi bilmiyordum.

Merak edip sordum,
Sanal alemde gördüğünüZ tanıdığınız Elif ile canlı canlı gördüğünüz elif arasında fark var mı diye? 

Kırk yıllık dost gibi sohbet ediyorsunuz ve öyle yazıyorsunuz, nasıl hissettiysek öylesiniz dediler.
Samimi ve neşeli bulduklarını söylediker. Gerçekten çok merak ediyorum, sizler oradan bakınca beni nasıl görüyorsunuz diye. 

Hem sohbet ettik, hem öğrendik. Çiçek kesmeyi, üç boyut kazandırmayı, monte etmeyi, form vermeyi...

Herkes kaptırdı kendini çıt ses çıkmadan sabırla kestiler, yapıştırdılar, diktiler.

Çocuklardan, evimizden, işimizden, hobilerimizi hangi sebepler sayesinde edindiğimizden bahsettik.

Bir araya nasıl geldiğimizi anlattık.

Herkes mutluydu. Birbirimizi ilk kez görüyor olmamıza rağmen çok hoş bir sinerji vardı.

Arad MUTLU MUYUZ çığlıklarımla korkuttum onları.
KEYİFLER YERİNDE Mİİİİ diyerek bağırdım durdum.

Şapkalar bereler takıldı çıkarıldı. Kim neyi kendine yakıştırdıysa onu tercih etti.

Çiçekleri kesip kesip şapkaların içinde biriktirdik.

Montaj aşamasında hiç müdahale etmedim.


Herkes kendi tarzını konuşturdu.

Ben sadece tekniğini gösterdim.

Çantaları hazırladım.

Yaparlarken izledim.

Takıldıkları yerde yardım ettim.

Bitiren taktı şapkadını başına.

Selfieler çekildi. Sanal alemde her detay paylaşıldı.

Bir ürün elde etmiş olmanın ve ben yaptım diyebilmenin keyfi yüLere yansıdı

Tek tek pozlar verildi. Anlar dondurulup anılar oluşturuldu.

İyiki gelmişiz dedik kursun sonunda. 

Mutlu yüzlerle doldu atölye.

Şapkaları bitirince bir molayı hakettik. Atölye sahibimiz Nagehan hanım biE elleriyle kurabiyeler yapmış, çaylar 
Kahveler, yiyecekler ile bizi çok güzel ağırladı.

Bu şapkalar oldukça yoğun. Amacımız her çiçeğin yapılışını öğrenmek ve dizayn etmek olduğu için böyle yoğun çalıştık.
Yoksa bu yoğunluktaki şapkalara alışkın değil bizim çevremiz.hala bir çok kişi şapka takmaya cesaret bile edemiyor.
Biz yaptığımız çiçekleri şapkaya monte etmedik. Seyyar olabilmesi için iğneledik.

İsteyen yakada, isteyen berede, isteyen kabanında, hırkasında kullansın diye seyyar yaptık.


Öğretmek çok güzel bir duygu gerçekten. Merak ve istekle gelenleri görünce daha bi hevesli öğretiyor insan.
Öğrenenlerin mutluluğu beni 10 katı daha mutlu ediyor.
Yeni insanlara ve onların duygularına dokunabilmekte öyle.

Sıcacııık bir atmosfer oluştu bir kaç saat içinde.
Ve bizi bir araya getiren bazen sıkıntılarımız, bazen yaralarımız, bazen kaçışlarımız olsa da , sonuç mutluluğa dönüşüyor. Çünkü hobilerimiz bizim aydınlığa açılan penceremiz.
Yenilendiğimiz, rahatladığımız, sakinleştiğimiz yanımız.
Her kadının bir hobi edinmesini şiddetle öneriyorum. Eviniz mutluluk üretim merkezine dönüşüyor inanın.

Ben kurs için davet eden Nagehan Aka'ya kursa katılan Neşe, Pelin,Münise,Hülün,Saliha,Seher,Gül,Armağan hanımlara çok teşekkür ederim. 
Benim için ilk workshop deneyimini harika  bir tecrube haline getirdiğiniz için. 
Hepinize kucak dolusu sevgiler.































4 yorum:

  1. Çok güzeller hepsi :) ortamın sıcaklığı samimiyetiniz her fotoğrafa yansımış, orda olmak varmış dedirtti :) ben de tesadüfen dün bloguma eklemiştim bere süslemelerimi, içime doğmuş demek :) hayatisusle.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz , gerçekten sıcacık ve samimi bir ortamda stresten arınarak çalıştık.herkes mutlu ayrıldı.bu yıl bere ve şapka yılı oldu soğuklar sayesinde.sevgiler sizede.buluşmak dileğiyle

      Sil
  2. Ne güzel bir etkinlik bravo sizlere .......

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL BIR BLOG OLMUŞ..

    YanıtlaSil