GEL KATIL BİZE :)

7 Ocak 2015 Çarşamba

CROCHET AŞKINA. Bizdeki adıyla HANIM DİLENDİ BEY BEĞENDİ.


Pazar tadında bir çarşamba yaşıyoruz.
Kar yağışı ile okullar bir gün tatil edildiyse,dinlenir, uzanır, keyif yapar, üretim yaparız bizde. 

Evde bir sürü ipim vardı.tekrar bir battaniye örsem mi derken , göze alamadım.çünkü hırs yapıp biran önce bitirmek istiyorum ve kolum boynum felç oluyor bitene kadar. Öyle aheste ve keyifle değilde, çabucak ve inatla yapıyorum bir işe başlayınca. O iş bi-te-cek... İçim rahat etmiyor yarım iş olunca elimde. 
O yüzden iki günde bir kırlent örüvereyim deyip başladım motiflere. İnsnın bu iş çok zevkli. Tavsiyem şiddetlidir. 

Asil paşa dün gece bizi biraz korkuttu.gece istifra ile uyandı saat 4 ten 5 e kadar aralıklı olarak devam etti.
Ateşi yok , ağrı acı yok ama halsiz.
Nane limon, sıcak su torbası derken sabahı ettik.
Bu günde tutturdu mu bahçeye kar topu oynamaya inicem diye. 
İzin vermemek , sevincini üzüntüye dönüştürmek olur diye, termal kıyafetleri giydirip , saat sınırı koyarak gönderdim bahçeye. Yarım saat rötarlı döndü ama olsun , keyif almış belli ki. 
Üşümüş halde eve gelen kuzucuğa nutellalı krep yapayım dedim.
Bayıla bayıla yedi paşam..
Evde olmak güzel.
Çocukların seveceği şeyleri yapıp, onları izlemek çok keyifli.

Bu kar manzarasına karşı bir de kahve yapmasam olmazdı. 

Dün bahçe nöbetim vardı okulda. Ders boyunca çocukların boynu kopacaktı kar tuttu mu yerlerde diye bakmaktan. Tenefüse çıkmadan bahçe bembeyaz olmuştu. Zile 5 dk kala başladılar, öğretmenim ilk biz çıkalım kar bozulmadan noooluur diye. 2 dk erken çıkardım.isimlerini yazdılar bahçeye. Kartopu oynadık. 
Eve gelirken oldukça karlıydı yollar. 
Tedirgin sürdüm arabayı. Sağ salim geldim. 
Okulda aralarda boş derslerim var.peteğin kenarına kıvrılıp örgü örüyorum boş sınıfın içinde. Sessizlik iyi geliyor.

Motifleri birleştirince pek hoş oldu. Kırlent yapıcam sanırım.




Bu arada metin hara Yol kitabını okuyorum.aynı şeyleri hissettiğimiz noktaların altını çize çize sindirerek okuyorum.
Tavsiye ederim içinizdeki gücü keşfetmeniz adına. 
Mutlu bir hafta olsun. Kar kazalara sebep olmasın inşallah 🙏





2 yorum:

  1. bu örneği ben de severim, neredeyse bitmiş, çok hoş görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende seviyorum.kollarımda sinir sıkışması olmasa gece gündüz örerim ama biraz fazla yüklenince, günlerce ağrı yapıyor.yoksa terapi gibi her hobi.

      Sil