GEL KATIL BİZE :)

27 Ocak 2015 Salı

DAKİKALARI SAYMADAN KAHVALTI ETSEK..


Ah bu iştah meselesi beni benden alıyor.
Sofra başında saatlerce yesem, dinlensem bi daha yesem keyif yapsam, çay içsem bir demlik bitene kadar...
Öyle telaşsız, saate bakmadan, pijamalı...

Hafiften bi müzik çalsa ... 

Yumurtalar kayısı kıvamında olsa, domatesler hafif pişmiş az yağda...

Biberleri közlesek, reçeller tazecik olsa...
Gün kahvaltının en hasıyla başlasa, akşam olsa çay demlesek, 

Çayın yanında enfes bi tatlı olsa, kalori hesabı yapmadan yesek, 

Kahve yapsak bir dost ile içileninden, yanında dolgulu çikolatalar olsa.. Meraktan hepsini tek tek denesek, 

Sonra cumartesi olsa, çocuğunun elinden tutup en sevdiğin tatlıyı yemeye gitsek. 
Canımızın çektiği herşeyi yesek te , kilo almasak meselaa... 
Ben göze ve damağa hitap eden şeyleri acele etmeden tadına vararak yemeyi seviyorum... 
Zaman arkamdan koşturmasa yada gün 48 saat falan olsa... Çok şey mi istiyorum ? :))







3 yorum:

  1. Çok şey istemiyorsunuz tamda olduğu gibi...güzel olan herşey kısıtlı hayatımızda nedense...tatlılar,çikolatalar amannnnn boşver canım yiyorum gitsin...kilo milo sıkıntı...kahvaltı en sevdiğim öğün,hobilerim hayatımın olmazsa olmazları....acele etmeden yavaş yavaş yapacağımız kahvaltılar olacaktır umuyorum emekli olduğumuzda...sevgiler

    YanıtlaSil
  2. keşke demek istiyorum keşke :) herşey çok güzel görünüyor, bu anları yakaladımı tadını çıkarmak lazım..

    YanıtlaSil
  3. ben de istiyorum bunların hepsinden senin istediklerinden :)
    Belki çok şey istiyoruz ama :) napalım :)

    YanıtlaSil