GEL KATIL BİZE :)

12 Ocak 2015 Pazartesi

İÇİMDEKİ BEN İLE BİR GÜNÜMÜZ.

Bu gün haftanın ilk günü. Biraz uykusuz bir gece geçirdim. Ama günüme yansımasın diye hazırladığım beş günlük kombinlerden birini çıkarıp giydim, makyajımı yaptım, misler gibi hazırlandım.
Gece esen rüzgarın sesi benim gibi herkesin uykusunu bölmüş.
Ama iyisin elif diyerek koşar adım bayrak törenine yetiştim. 
Okul buzzz gibiydi. İlk iki ders ısınamadım. Biraz da ince giyinmişim.
Ders bitti okuldan çıkıp arabaya geçene kadar sırılsıklam ıslandım mı?



Hemen evde aldım soluğu. Hem üşümüş, hem aç isen gözünün önünde kahvaltı ve çay uçuşuyor.
Bugünün kargolarını hazırladım önce. 
Şapka takamayan bir çok takipçim bere üzerine istedi çiçekleri.

Bende istenilen renklerde bereler alarak onları dizayn ettim.
Keyifle paketledim kargoları. Paket yapmak ciddi bir iş sonuçta. Heyecan verici olmalı dimi ama.
Tam kargoya çıkmaya hazırlanıyordum ki her yer karla kaplanmış. 
 Arabayı çıkarmaya korktum.


Önce karnımı doyurmalıyım diyerek kahvaltı hazırladım çay demledim.

Sevgili secdusumuzun yaptığı tabağım günün konseptine en uygunuydu. 
Ancak çok değer verdiğim bir arkadaşımın sergi açılışı için şehir merkezine gitmem gerekiyordu. Bize mesafesi 1 saat kadar. Otobüs ile sergi açılışına yetiştim.
Sergiden çıkınca sevdiğim yerlerde dolaştım. Simit yedim, kahve içtim lapa lapa yağan kara karşı.

Ve eve döneyim derken beklediğim otobüs gelmedi bir saat kadar.metroya yürüdüm. Üşüdüm. Eve zor attım kendimi.

10 gün hiç çıkmasam evden yinede sıkılmam sanıyorum. O kadar çok fikir yada uğraş var ki aklımda, bazen düşünürken yoruyor. 
O yüzden evimde olmayı çok seviyorum. Bazen 24 saat bana yetemiyor.
Yapılacaklar listem o güne sığmıyor. 
Uykumdan çalıyorum bazen, ama o da direncimi düşürüyor.
Sonuç olarak evde zaman geçirmeyi seviyorum. hayallerim ve ben. 
Biz böyle mutluyuz. 
İçimdeki dünyayı bir anlatabilsem ahhh... Çok ışıklı, pür neşeli, çok dağınık, biraz uçarı , azcık deli, sevgisi şiddetli, en hoplamalı zıplamalı, içten şevkatli,çok hayalperest, az uykulu, mutlu ederek beslenebilen, sürgün vermiş tomurcuklarla dolu,gazı kaçmayan uçan bakon gibi, ayakları yerden kesik,kendi dünyasında kendi yazdığı oyunun baş kahramanı, yardımcı kadın oyuncusu,ve en iyi çocuk oyuncusu. Birde gizli güçleri olan , süpürgeli bir cadımsı... 







2 yorum:

  1. Mevsim kıs hava soğuk evden çıkmak epeyce zor geliyor bana da. Şapkalar super olmus ellerine saglık

    YanıtlaSil