GEL KATIL BİZE :)

9 Ocak 2015 Cuma

KARLI GÜNDEN MERHABAAAA



İki günlük kar tatilinin ardından cuma da tatil olur mu acabalarıyla bekledik durduk.sayın valim eğitime devam dedi. Sabahın ilk ışıkları ile koyulduk yola. Şaka değil 7 de çıkıyoruz evden. 
Her yer kar, her yer buz. 
Baktım arabayı çıkarmak riskli , çektim kar çizmelerimi, atkı bere ne varsa sımsıkı giyinip çıktım.
Yürürken bile iki kez düşmemin ucundan döndüm. 
Ama iyi ki arabasız çıkmışım. Yol boyunca giderken ve dönerken türlü güzellikler gördüm. 
Okul çıkışı biten iplerimi almak için tuhafiyeye gittim. Aklımda fikir çok. Ama bu ara fazla yüklendim sanırım. Kolum elim ve sırtımın bir kısmı aşırı ağrıyor. 
Kas gevşetici, ısı bandı , ağrı kesici, sıcak su torbası , aklınıza gelen ne varsa bu ara pek bi haşır neşiriz. 
Ama yinede , örmesemde kenarımda dursun yumaklarım , mutlu oluyorum bakınca. 

Kar tanelerini sevmeyen var mı? 

Kar prensesim sevgili @matildarts ın eseri.el emeğine saygım sonsuz.hevesle beklesim gelmesini bu prensesin.
İçinizdeki çocuk ruhu beslemek lazım ki yaş ilerledikçe, çocuk ruhumuz bizi terketmesin.

Karlar prensese çok mu yakıştı ?

Okuldan dönerken simitçi gördüm. Cuma namazından çıkanları bekliyordu caminin önünde.

Karların arasında dolaşa dolaşa simit yedim. Üşümüş olabikşrim ama farkında değilim.çünkü mutluydum karların arasında.

Bu da bezelye prensesi. Hikayesini bilirsiniz belki. 
Matildarts bursa nagehan aka atölyesinde bir workshop düzenledi. Orada kendim yaptım. Sevtap öğretmenim öğretti. 🙏yeni birşeyler öğrenmek büyük mutluluk.

Yeni bir battaniye örmek istiyorum ama biraz kollarımı dinlendirmem gerek sanıyorum.


Her sabah okula giderken bitki çayı yapıyorum kendime. Okuldaki çay benim için fazla demli oluyor.
Termosumda kalan çayı karları izlerken içtim.

Doğa kendi arajmanlarını yapmış bile...


Bembeyaz örtüyü görünce çocuklar gibi heyecanlanıyorum.

Bakınca, doğada ne çok eser, ne çok doku var. Yaradan ne güzellikler vermiş bize.

İyiki bugün yürümüşüm dediğim bir gün oldu.

Gördüklerim beni çok mutlu etti. 
Hayat güzel . Sağlık ve huzurla....













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder