GEL KATIL BİZE :)

10 Ocak 2015 Cumartesi

ŞAPKALARDAN BİR KESİT...


Çok yorum alan şapkalarımı paylaşmak istedim sizinle...
Şapkaların kendilerini stradivariustan aldım.
Üzerlerini farklı tonlarda çiçeklerle süsledim. 
Bazılarında keçe ve yapay çiçekleri birlikte kullandım.

Şapka kültürünü hsla yaşatan bir ülkede şapka kullanmak daha bi keyifliydi.

Her güne bir şapka götürdüm yanımda. 
Hiç kullanmadan geri dönenler de var...

Bordo şapkamı soran çok olmuş. Zemini kaşmir. Markası bay şapkacı...
Bende severek kullanıyorum kendilerini. 

Bu siyah şapka da stradivarius.
Çiçekleri ise biraz büyük olsada ben severek kullandım. 

Keşke bizim ülkemizde de şapkalar daha sık kullanılsa. Bir çok kişi " ay ben takamam" " komik durur" dese dahi, ben çok ama çok seviyorum. 

Berelerde de farklı bir boyut kazandırıyor çiçekler.Sarı boyun bağım stradivarius..

Aksesuarları seviyorum. Şallarım ve atkılarım ile bir dükkan açabilirim sanırım. Alışkanlık oldu. Boynum boş kalınca eksik hissediyorum. Bir çok arkadaşım gittiği yerlerden bana farklı boyun bağı getiriyor. Koleksiyon tadında bir gurup oluştu elimde. 
Bordo kürk yakamı soranlar olmuştu. Sanırım 3-4 yıl oldu Batikten almıştım.

Kelebekler her daim etrafımızda olsun.
Baharı anımsatıyor bana. O yüzden onları kullanmayı seviyorum.
Yine bir bere. Park bravodan almıştım en az 4 yıllık. 
Yumuşacık ve gerçekten sıcak tutuyor.
 Tek kız olmanın, becerikli bir annenin kızı olmanın ve sanırım branşımın tasarım olmasının etkisi var bu kadar renkli ve süslü olmamda. Aksesuarları detayları renkleri seviyorum. Öyle gördüm çocukluğumdan beri. 
Günüme neşe katıyor kullandığım renkler. 
Hal böyle olunca renkli iç dünyamın dışa yansıması böyle oluyor. Beni böyle kabul edin , böyle sevin olur mu? 
Size kucak dolusu sevgiler ...













3 yorum:

  1. çok şık olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel.Çok zarif..Kendi yaptığınız keçe çiçekler hazırlardan daha güzeller.Ellerinize sağlık.Yepyeni ürünler yaratmanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  3. Şapkalara bayılıyorum ve aksesuarlara da. Şapka konusunda haklısınız bence bizim kültürde çok beğenilse de takmaya çekinenler olabiliyor. Profilinizdeki renkleri ve çalışmalarınızı izledikçe içim açılıyor, ben seve seve takip ediyorum :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil