GEL KATIL BİZE :)

4 Ocak 2015 Pazar

TİLDA BEBEKLERİ MUTLULUK GARANTİLİ

Öyle çok ütopik hedefleri olmamalı sanki insanoğlunun.
Karnın doyuyorsa, sağlıklıysan, etrafında seni gerçekten seven ve düşünen bir kaç kişi varsa, başını yastığa koyunca rahat uyuyorsan işte mutluluğun tam da içindesin. 
Bugün kendimize izin verdik ve bir tilda bebek workshopu için bir araya geldik.
Heyecalı ve hevesliydik

Öğretmenimiz Sevtap Hanım @matildarts eşliğinde ilerledik adım adım...
Tilda bebek yapmak kolay iş değilmiş. Oldukça titizlik ve işçilik gerektiren bir hobiymiş.

Bizi atölyesinde misafir eden Nagehan Aka öyle güzel ağırladı ki bizi... Çaylar, kahveler, sıcacık sohbet ikramlar.. Çok keyif aldık.
Her bir tildaya ayrı ayrı hayran kaldık.insan hepsinden yapmak istiyor.
Ama bir tanesini yapmak bile bizim için çok mutlu ediciydi.

Meğer tilda bebeklerin de makyaj malzemeleri varmış 😳. Çok şaşırdım. 
Herkes bitirince "tilda aşktır " pastası kestik. Böyle organizasyonlarda kendimiz gibi hobileri seven,üretirken mutlu olan insanlarla bir araya gelmek çok keyifli.
Öğretmenimiz hem çok genç hem çok titiz, hem çok naif biriydi.daha önce tanışmasak ta bir çok tildası bana ulaşmış ve evimize neşe katmıştı.
Ama tanıyınca bir kez daha hayran oldum kişiliğine ve işçiliğine. 
Emekleri için sonsuz teşekkürler.
Hayatıma yeni bir hobi, yeni bir keyif kattınız. Çok mutlu ayrıldık herbirimiz.
Küçük çocuklar gibi bebeğimi başucuma koyup öyle yattım desem inanır mısınız? 
Mutluluk garantili olduğunu bir kez daha test etmiş oldum.Sevtap Hanım harikasınız
Yolunuz açık ve aydınlık olsun. 
Sevgiler...
















3 yorum:

  1. Bu kadar naif Olmayı nasıl başarıyorsunuz?her özelliğiniz bir tarafa kıyafet seçiminiz bir tarafa böyle bir uyum abidesi hiç görmedim maşallah tebrikler size

    YanıtlaSil
  2. Harika olmus elinize sağlık bizde denedik ama olmadı :( cok tatlılar ♥ ben cik seviyorum tildalari

    YanıtlaSil
  3. Sizinle yüzyüze tanışmak çok daha keyifli ve güzeldi benim için:) Bursa'da çevrenizde olan insanlar gerçekten çok şanslı çünkü siz her daim mutluluk ve pozitif enerjinizi dağıtmaya hep hazırsınız:) Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim, hayatınıza ben de mutluluk katabildiysem, birşeyler öğretebildiysem ne mutlu bana :) Tekrar görüşeceğiz:)) Kocaman sevgiler size..

    YanıtlaSil