GEL KATIL BİZE :)

7 Ocak 2015 Çarşamba

YEŞİL PASAPORT HATRINA.


Devlet memuru olarak geçtiğimiz kasım ayında 15. Meslek yılımı doldurup 3. Dereceye inerek yeşil pasaporta hak kazandım. 
Ve tabi alır almaz kullanmak istedim. 
Daha önce vizesiz ülkeleri tercih ederek gittik bir kaç ülkeye. 
Ama bu defa hayallerin şehrine gitmek istedik.
Hemen thy internet sitesinden almış eşim biletleri. Otelimizi booking.com dan bulmuş. 
Ben hep yeni yıl ışıltısını görmek isterdim başka ülkelerin. Bu yüzden bizim için ideal oldu yeni yıl haftası.


Aslında ilk hedefimiz strasburg. Ama parise yakın zannettiğimizden parise uçtuk. 


Giderken , havalimanında çok sevdiğim Aslıhan güner ile birlikte bekledik rotar yapan uçağımızı.
Asilin 7. Uçuşu olacaktı.ve avrupa olduğu için heyecanlıydı.
Çok soğuk olacağını bilerek hazırladık valizlerimizi.

10 günlük bir serüvene doğru yola çıktık...
3 buçuk saatlik bir uçuş ile parise indik.türk hava yollarının yemeklerini tek geçiyorum.
Pegasustan da fiyat almıştık.arada 200 tl gibi bir farkla thy daha pahalıydı.ama hizmet ve servis ile bence çok daha  farklı thy. Uçakta internet olması Asil için büyük nimet oldu. Kulaklığını çıkarmadan hiç sıkıldım demeden inişe geçtik.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder