GEL KATIL BİZE :)

11 Şubat 2015 Çarşamba

ELİF'in OKUL HALLERİ

Sabah dersim biter bitmez eve koştum
Keçibacağı deriz biz karbonatlı hamur kızartması yaptım. 

Öğretmenler gün boyu her tenefüs çay içiyoruz bazen içimiz kıyılıyor çunuk kraker en büyük ilacımız oluyor.
O yüzden bişeyler hazırlayıp okula götürmeyi  seviyorum.

Dersi boş olan dersten çıkan herkes ucundan kıyısından tadınca mutlu oldum. Yanına biraz peynir, biraz zeytin koydum. Bizim için mükellef kahvaltı demek çünkü.

Böyle birarada olmak, ayrı gayrı olmadan bir kurum için çok önemli biz kazanç.

Öpleden sonra keçe kursum vardı. 

Şubat tatilinde çalışmış hanımlar. Neler yaptılarsa getirmişler.

Çantalara, şallara devam ettik.

Mola olmadan olur mu? 
Allah ne verdiyse yedik içtik yine.

Ürünlerin son dizaynlarını tamamladık.

Yerleştşrmelerini yaptık.

Herkesi yine mutlu göndermeye çalıştık.
Yoruluyorum tabi sabah 6 dan akşam 6 ya kadar sürekli olarak ayakta ve hep birşeyler anlatıyor olmaktan. Ama sonuç güzel olunca geçiyor galiba. 
Bu çarşamba anısını  da buraya not etmiş olalım. Kalın sağlıcakla... 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder