GEL KATIL BİZE :)

28 Şubat 2015 Cumartesi

ELİFİN BADEMCİKLERİ İLE SINAVI BAŞLADI YİNE.

Uzun zamandır bu kadar hasta olmamıştım ,sabah uyandığımda öyle çok ağrıyor ki bademciklerim yutkunmakta zorlanıyordum.
Gün boyu sıcak bir şeyler içmeye çalıştım ama hala hem konuşmakta hem  nefes almakta zorlanıyorum

Çocukluğumdan beri bademciklerimden çektiğim kadar hiçbirşeyden çekmedim.
Hala küçük çocuklar gibi ateşleniyorum.
Vücudumun tüm eklemleri tüm kemikleri sızım sızım sızlıyor.


Gün boyu biriken siparişlerim tamamlamaya çalıştım gücüm yettiğince emir bebek için arabalar diktim...
Boğazım için bildiğim bütün formülleri uyguladım ne bitki çayı bulduysam içtim ama sanıyorum antibiyotik almadan geçmeyecek.
Bu güçsüz hallerini hiç sevmiyorum elimden bir şey gelmiyor olması başımın kalkmıyor olması sürekli bir yatma  isteği beni huzursuz ve mutsuz ediyor.
Ama hepimiz biliyoruz ki gribal hastalıklar dinlenmeden geçmiyor.
Sürekli olarak koşturmaya bir şeyler yapmaya alışkın biri olarak böyle yattığımda hep yapmayı unuttuğum şeyler varmışta yarım kalmış gibi hissediyorum.
Kendimi relax moda alamıyorum.
Umarım bir an önce normale dönerim.aksi takdirde, hastanede kokteyl denilen bir serum takmaları gerekiyor. O serumda ne varsa beni bir gecede ayağa kaldırıyor.
Allah şifa bekleyen herkesin derdine derman versin hastalık zor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder