GEL KATIL BİZE :)

4 Şubat 2015 Çarşamba

KEÇE ÇİÇEKLİ HASIR SERVİSLER

Günaydınnn, bugün yoğun bir biçimde amerikan servisleri üretimi yapıcam. Konumuz amerikan servisler olunca , en çok tercih edilen renkleri paylaşmak istedim.


En çook pembeli isteniyor.sanırım 
Soft ve yumuşak olduğu için, yada yemek takımlarındaki desen ve çiçeklere daha uyumlu olduğu için olabilir.
Birde maviyi sevenler var. Kahve krem turkuaz tonlamalı salonlar için isteniyor bu servisler. Bazıları renk renk sipariş veriyor. Bahçe yada mutfakları için.

Benim rengim mor. Tonlaması ve uyumu ile sade ve beyaz bir yemek takımı ile harika duruyor.

Pembe gülleri tonlamalı yaptım. Sarılar neşe katıyor.

Bir araya gelince bildiğin cümbüş :))
Diyorum ya mor bi başka geliyor gözüme.

Birde sade sevenler var. Kırık beyaz yada krem.
Bu da zarif oluyor.bende seviyorum. Her takım ile bütünlüğünü koruyor.
Renklerle uğraşmak oldukça keyifli.onuda yapayım, bunuda yapayım derken zaman nasıl hızlı akıyor bir anlatsam...
Bu rengarenk olanları çok çok sevdim.
Bahçe yada balkon için süper oldular. Masaya demet demet çiçek yoymuşsun gibi.


Ekmek sepeti ile takım isteyenler de oluyor. Bu takımda sade ve zarif oldu.

Ekmek sepetinden kendimede yaptım.

Ve işte sofradaki hali.

Keyifli pazar kahvaltıları için iştah açan sofralarda yerini aldılar.
Hasır olması şart değil, istediğiniz tür servislere uygulayabilirsiniz.
Haftayı ortaladık bile.elif öğretmenin son 4 tatil günü kaldı. Ne kadar verimli geçerse benim için de o kadar iyi olacak.çünkü yapmak istediğim çok şey var daha.
Ben çiçeklerimin başına gideyim bir an önce . Siz sabah kahvesi eşliğinde blogda bi gezinti yapabilirsiniz. 

Sevgiyle, muhabbetle...















2 yorum:

  1. Çok güzeller.Cıvıl cıvıl renkleri ile baharı çağrıştırıyor.

    YanıtlaSil
  2. Elif'im artık blog ziyaretleri yapamıyorum ama senin aşık olduğum rengarenk servislerine yazmadan edemedim.Muhteşem ellerine,emeğine sağlık.Rabbim hayırlı bol kazanç ve müşteriler nasip etsin öpüyorum kocaman,herkese selamlar....

    YanıtlaSil