GEL KATIL BİZE :)

25 Şubat 2015 Çarşamba

KEÇE KURSUMUZ


Bu yıl okulumda keçe kursu açmamaktı niyetim.çok yorulduğum için kece kursu açmak istememiştim.
Ama şimdi onların mutluluğunu gördükçe kursu açtığım için bende çok mutlu oluyorum.

Biz orada hem ,eğleniyoruz hem gülüyoruz ,hem rahatlıyoruz ,hem üretiyoruz ve sonunda çok güzel işler ortaya çıkıyor...

Kursa gelenlerin bu işten ne kadar keyif aldığımı gördüğümde öğretmek benim için çok daha mutluluk verici bir mucizeye dönüşüyor.

Yoruluyor muyum evet bazen gerçekten yoruluyorum ama sonucuna baktığım zaman keyif alıyorum.O zaman yorgunluk falan kalmıyor.

Kursiyerlerim çok marifetli her gün başka başka tarifler deneyerek geliyorlar.
Bu gidişle kaç kilo olurum bilmiyorum:))

Biz her çarşamba 5 saat workshop tadında çalışıyoruz.

Kursiyerlerim sadece velilerden değil okulumuzun bir çok öğretmeni de kursumuza bazen derslerde bazen tenefüslerde dâhil oluyorlar.

Arasıra müdür yardımcımızı bile alıkoyuyoruz.

Bu çarşamba her çarşamba olduğundan daha kalabalıktık çünkü daha eski yıllarda kursa gelen velilerimden ziyaretime gelenler oldu.

Çok ince ve detaylı çalışan öğrencilerim de var..





Gönüllü olarak yaptığım bu iş sayesinde bir çok veli ile yakından iletişim kurma şansım oldu. bu sayede çocukları hakkında da çok daha fazla bilgiye ulaştık .öğretmen ve velilerin bir arada olması sayesinde de öğrenci öğretmen veli bağını kuvvetlendirdik.
Şimdi hevesle sergiye hazırlanıyoruz mayıs ayında açılıcak  sergi için ürünler yapıyoruz heyecanla ve hevesle ... Bizi izlemeye devam edin











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder