GEL KATIL BİZE :)

13 Şubat 2015 Cuma

KIŞ MEVSİMİNİN EN GÜZEL YANIDIR ÖRGÜ...

Bahara, güneşe ve iyiliğe , neşeye , güzelliğe ihtiyacımız var sanki bu günlerde.
Havaların soğuk olması, yataktan kalkmama isteği, kat kat giyinip evden çıkmak uzun sürdü sanki bu sene.

Ben her ne kadar Ekim kızı olsam da, bahar benim mevsimim. Üşüyerek , titreyerek dolaşmayı sevmiyorum.

Kedi gibi, sıcacık evimde, yumaklarımla, tığım şişim, keçelerim, dikiş makinam ve ben böyle mutluyuz.

Evin işi bitip, yemeğimi de yaptıysam açıp radyomu, sakin kafa ile örgü örmek bana çok iyi geliyor.

Son dönemde tv sesine, vurdulu kırdılı dizilere, bağıra bağıra sunulan yarışma programlarına da tahammülüm yok.
Sanırım okuldaki ses yoğunluğu biz öğretmenleri yoruyor.
Sessizlik ilk tercihimiz oluyor.

İşte bu tür işlerle uğraşmak, renklerin etkisi, ve tanında içtiğim sıcak içecekler benim en büyük keyfim oluyor okul dışındaki zamanlarda.

Çayımımın Yanında bir iki kurabiyem de varsa ohh mis...



Örgünün başına oturdu mu kalkmak istemiyor insan.
Hadi bi tane daha, bi tane daha derken zaman akıp gidiyor.

Birilerine örgü öğretmek, keçe öğretmek o kadar mutlu ediyor ki beni.
Okulda battaniye başlayan öğretmen arkadaşlarım çoğaldı.
Sıcak su torbası kılıfı örenler oldu.ben sadece heveslendiriyorum, onlar devamını getiriyor zaten.
Bu işler mutlu eden işler.ihtiyaçtan değil, sadece keyif verdiği için yapıyoruz.bazen birini mutlu etmek için, bazen kendimizi mutlu etmek için...
Sanırım kış mevsiminin en iyi tarafı ızun kış geceleri ,örgü ve akşamları içilen sıcacık çaylar...
Sevgiyle...








1 yorum:

  1. Örmek mutluluktur ve bulaşıdır Elifçiğim ellerine sağlık

    YanıtlaSil