GEL KATIL BİZE :)

2 Şubat 2015 Pazartesi

PAPATYALARDAN TAÇ YAP BANA.

Hani şirinlerin Şarkısı var ya la lalalalala ...
İçimde hep bi şirin şarkısı tekrar ediyor.
Hsni için içine sığmaz da , herkesi her şeyi sevesin gelir.

Havalara zıplayıp, her ritimde dans edersin.
Şarkılar daha bi neşeli , güneş daha bi parlak gelir gözüne.
Aylardır beklediğin bir güne uyanmış gibi uyanırsın herhangi bir güne.
İçinde sebepsiz bir neşe ile. 

Etrafındakiler hayırdır??? Der o kadar enerjik ve aşırı mutlu hallerine.
Yapılacak hiç bir iş zor gelmez. 
Milyon tane arom karınca gücünde hissedersin kendini.nedense???


Yollarda çiçeklere dallara dokunur, arabanın direksiyonunda ritim tutarsın kırmızıda beklemeye bile sinir olmadan.


Daha bi renkli seçersin kıyafetlerini, yüzündeki gülüş her türlü makyaja bin basar ya hani,


Kendine bi kahve yapar, keyif kahvesi içersin zafer kazanmış gibi...

Aynada yansımanı görürsün, gözlerinde iki yıldız yanıyor gibi. 
Hayırdır? Hayat bana yine ne süprizler yapıyorsun? 
İçimdeki havayı yine bahara döndürdün. 
Sen böyle zamanlarda hep eli kolu dolu geliyorsun. 
Hayat bana yine ne güzel kapılar açıyorsun. 
Beklemekteyim hevesle. 
İçimdeki baharı papatyalarınla taçlandır diye... 





3 yorum:

  1. bu ne güzel sıcacık bir yazı böyle :)
    mutlu günler dilerim
    http://umudunyolcusu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. yazı samimi sıcacık fotoğraflar rengarenk :) bakmalara doyamadım :) maşallah

    YanıtlaSil