GEL KATIL BİZE :)

3 Şubat 2015 Salı

PORTAKAL ÇİÇEĞİ GİBİ BİR PASPAS...

Sizin zevkinize bırakıyorum diyerek sipariş verdiğiniz zaman benden mutlusu yok. 
Tabiki sizin istekleriniz beklentileriniz tarzınız konseptiniz önemli benim için, hepsini harmanlayıp, ortaya ne çıkacağını bilmeden yapıyorum bazen. Ve en sevdiğim çalışmalar böyle çıkıyor ortaya.

İşte bu paspas ve kapı çelengi gibi.

Oldukça yoğun çiçekli çalıştım bu takımı.
Renkleri itibariyle de 3 ton turuncu kullandım.tonlamalar ışık gölge oyunu gibi oldu.


Doğal rafya ile fiyonk yapıp kenarına koydum.

Yeşil yaprakları da çiçeklerin arasında doğal bir hava yarattı.

Oldukça çok çiçek kestim bu paspas için.

Çelenkte yaprakları daha büyük kullandım , hem takımdaki bütünlüğü korusun diye, hem de birbirinin tıpatıp aynısı olmasın diye.


Sahibine doğru yola çıkmadan önce, şöyle bir araya gelip poz verdiler. 😉


Şimdi yolculuk zamanı. Gittiği eve neşe ve. Renk getirsin.🙏











5 yorum:

  1. Keçeylemi yapıyorsunuz bunları cok guzel olmuşlar ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  2. Renkler tam benlik, harika olmuş. Mutlu günlerde kullansın sahibi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. İnsan basmaya kıyamaz ki buna,elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar şık,bir sarayın kapısında duracak sanki

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık.. Sipariş verebiliyor muyuz.. Fiyat öğrenebilirmiyim..

    YanıtlaSil