GEL KATIL BİZE :)

14 Şubat 2015 Cumartesi

SEVGİ VE MUTLULUK İÇİMİZDE

Gelen her sipariş yeni bir heyecan yaratıyor bende ve atölyemde. Dağınıksa atölye hemen toparlanıyorum yeni ürüne başlamak için.heyecanla hemde.

Ürünü yaparken aklımda her zaman. Teslim aldıkları andaki mutluluğun fotoğrafı duruyor. Yani öyle güzel olmalı ki bıürün, herkesi mutlu etmeli. Özellikle sahinini mutlu etmeli ve heyecanlandırmalı.    

O hevesle ortaya çıkıyor ürünler .
Bu halimi çok seviyorum.çünkü bizim gibi kişiye özel çalışan inşanların motive olması, ilham gelmesi ve isteyerek ilim başına geçmesi oek kolay değil. Yani üretim moduna geçmemiz zaman alabiliyor.
İşte o heyecanlı ve hevesli haller , biziö en çok sevdiğimiz haller.  

Birde ürünü bitirdiysek, karşısına geçip alıcının gözümden bakmak var tabi.
İçimize sinmeyen bişey varsa, gözümüze hoş gelmediyse yeni baştan yapar öyle teslim ederiz.
 İşimi önemsiyor ve etiketimi koyduğum her ürünün hatasız olmasına çok özen gösteriyorum.çünkü beni ve adımı temsil ediyor gittiği her yerde.

Eğer siparişi veren tarafta hayal ettiğim ses tonu ve gülümsemeyi hissediyorsam " tamam " diyorum. Ne istediğini doğru anlamışım diyorum.

Kişilerin  hayal ettiği şeyleri göremediğimiz  için işimiz biraz zor tabi. Beklentiyi iyi analiz etmek gerekiyor. Ve üretim sürecinde aşamaları paylaşmak belki de.

Bir de ürünleri yaparken yalnız olmayı tercih ediyorum. Yanımda benimle sohbet eden biri varken üretmeyi sevmiyorum(örgü bu duruma dahil değil)
Yani tasarlarken çizerken, keserken..
O yüzden yalnız sakin ve mutlu mizikler eşliğinde çalışıyorum.
Yaptığım ürüne o duygu işlesin ve bakan herkes onu hissetsin diye.belki böyle bir sinerji yoktur. Ama ben varlığına inanıyorum ki..

İşin maddi boyutunu bir kenara bırakın, mesajla mail ile dönüşler, bazen arayıp "elif hanım kargom şimdi geldi çok beğendim" diyenler, elden teslim ettiğim ürünlerin sahibinin yüz ifadesi  , sevinci...işte bunlarla beslenip güç buluyorum. 
İçinde yaşadığım evi, küçük atölyemi, kullandığım nesneleri seviyorum.ihtiyaç duyduğum pek bişey yok. Kendi kendimi ağırlıyorum bu yalan dünyada. Tek isteğim enerjimi sömüren, bencil ve sevmeyi bilmeyen insanların etrafımda olmaması.
Bu devirde enerji moral ve motivasyonu yüksek tutabilmek servet gibi bişey.hayatherkesi  farklı yollarla sınıyor.bu sınavlardan geçerken yaralar alıyoruz, bazen hasarlar bırakıyor ruhumuzda. Bunları tamir yada tedavi etmek bir nebze de olsa kendi elimizde.
Başkalarının bizi mutlu etmesini bekleyerek yaşayamayız.
Mutluluk içimizde...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder