GEL KATIL BİZE :)

8 Mart 2015 Pazar

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ

İki gündür farklı organizasyonlar ile kadınlar olarak birbirimize sarıldık, gücümüzü , duruşumuzu, işimizi, bsşarıya giden yolları konuştuk , fikir alışverişinde bulunduk.

El ele verirsek daha yükseğe çıkarız dedik.
Birbirimize destek verdik.
Bildiklerimizi paylaştık.
Eğlendik , güldük mutlu olduk.


Kendimize zaman ayırdık, farklı sektörlerdeki işleyişi, iş hacmini ve idareciliği anlattık.
İçlerindeki özgüveni başarı ve azimle besleyen kadınlar bir aradaydık.

Bu gün ise evin iki erkeği tatafından harika bir güne uyandırıldım.
Planlar yapılmış, gün benim zevkime göre saat saat programlamdırılmış.
Bugün mutfağa girmedim, iş güç yapmadım. 
Akşam da büyük derbi için tüm hazırlık yapılmıştı.
Fenerbahçenin galibiyeti ile neşesi taçlanan beylerin keyfine diyecek yoktu.
Şimdi herkes uyudu. Günün analiz saatindeyiz.
Oğlumun odasına gidip üzerini örttüm. Saçlarını kokladım. Usulca öptüm. 
Bazen ne ara bu kadar büyüdü anlayamıyorum.
Ve eşime baktım. 
İkisinin de varlığına , sağlığına, huzura,
Ağzımızın tadına, sahip olduklarımıza şükrettim.
Çok şükür ki değerler ile büyütüldüm, değer veren birinin eşi oldum, değerli bir anne oldum.
İki erkek kardeşimin babamın eşimin ve oğlumun kıymetlisi olduğumu bilmek ve en önemlisi hissetmek çok güzel ve güven veren bir duygu.
Kadın olarak şanslı olduğumu düşündürüyor bana yaşadıklarım.
Yaşadığım coğrafyadan, parçası olarak doğduğum aileye kadar, mesleğimden, soyadını aldığım aileye, çevremdeki iyi insanlara, sağlığıma, yeteneklerime kadar hep şanslıydım. 
Hakaret  ve şiddete maruz kalan,ekonomik  yada toplumsal baskı ile yerinden kıpırdayamayan ve bu eziyete boyun eğmek zorunda kalan, umudunu, saygınlığını, psikolojisini yitirmek üzere olan her kadının Allah yardımcısı olsun. 
Bunları yapan her erkek bir zamanlar bir kadının bedeninden dünyaya geldiğini unutmasın.
Kadınların tek beklentisi var hayatta. 
Sevgi ve şevkat. 
Eğer bunları alabiliyorsa kadın, başaramayacağı hiç bir zorluk yoktur. 
Ben buna inanıyorum. 
Her şey sevgi ve mutlaka saygı ile başlar..
Kadınların baş tacı edildiği bir dünya dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder