GEL KATIL BİZE :)

22 Mart 2015 Pazar

ALYANAKLI İLE MANTAR TOPLAMAYA GELDİK.


Dünkü yağmura ve soğuğa inat ,bugün bahar gibi bir hava var. Sabahtan köye attık kendimizi. Bugün daha mutlu ve enerjik olduğım kesin.
İçim kıpır kıpırsa güzellikler yakındır.
Dün akşam gözümde canlandı mantar toplayan bebek.gecenin bi yarısı kalkıp diktim. Saat 3 te bitti.
Ama öyle mutlu uyumuşum ki sormayın.birşeyler ortaya çıkarmaktan ne denli haz aldığımı tarif edemiyorum.

Bu sabah kahvaltıya giderken bebeğimle çıktım evden,asansörde karşılaştığım komşu kucağımda bez bebekle beni görünce gülümsedi. :)) tuhaf göründüğünü biliyorum.:))

Minik şeyler ile uğraşmak çok zevkli.uzun sürmeyen çabucak biten minnak mutlukuklar. İşte örgü mantarda bunlardan biri.


Elbisesine bir kalp koyup, çoraplarını da giydirdim.

Güneşte en tatlı ışıkları ile ısıttı bizi çayır çimen ile oyalanırken.

Saçındaki minik mantar ve yaprakları çok sevdim.

Alyanaklı bebek pek küçük değil. 50 cm kadar boyu.
Bir selfiemiz de olmasa mıydı yani?

Pazar mutlu geçti. Mandıra filozofu istanbul filmine gittik , köy gezintimizden sonra.
Asil paşamın isteklerini yerine getirdik.
Bu günün mutluluğu parlayan güneş ve kırmızı elbiseli al yanaklı bebeğimdi.
Bakalım bu gece neler çıkıcak ortaya? 
Sağlıkla, huzurla güneşli bir hafta dilerim. Öperim göz kapaklarınızdan ...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder