GEL KATIL BİZE :)

20 Mart 2015 Cuma

ALYANAKLI TİLDA YAPTIM...

Tilda bebeklere olan hayranlığımı bilenler vardır. Pek severim kendilerini.
Bursa'da düzenlenen workshop çalışmasına katılma şansım da olmuştu. Ne kadar işçilikli olduğunu daha iyi anlamıştım o zaman.
Bir de alyanaklı tildalar var. 
Pek şirinler. 
Ne zamandır yapmak istiyordum ancak kalıplarım yoktu.
Kısmetse mayıs ayında bir yurt dışı planımız var bolca tilda kitapları ile dönmeyi düşünüyorum.
Kalıp olmadan yapabilir miyim diyerek girişiverdim. 
El yordamıyla kestim diktim. Butik Rabia'nın al yanaklı kızlarını çok beğenerek takip ediyordum, benzer mi acaba derken işte ortaya çıkan sonuç bu.
İlk denemem bu alyanaklardan. Tildaları kalıpla yapıyorum. O konuda da sevgili Matildarts Sevtap hanım hocamdır. 
Bebeklerimi dikince bir süre seyrettim.
Okulda elden ele dolaştı, herkesle fotoğraf çektirdi.

Üretmek büyük keyif gerçekten. İnsanın havalara zıplayası geliyor. Bir bez bebeğin beni bu kadar sevindireceğini bilmiyordum. 
Kısacası hatasıyla kusuruyla bile olsa , bir şeyler ortaya çıkarmak o kadar keyifli ki... 
Bügünün neşesi alyanaklı tilda, bugünün 
En duygulu olayı ise kapıma bırakılan yiyecekler ve notun arkasındaki çiçekti.
Çok şanslı hissediyorum kendimi çok. 

1 yorum:

  1. Kusura bakmayın hocam ancak vakit bulup yorum yapabildim.Tekrar ellerinize sağlık.😊😊Al Yanak Bebeklerim sizi de ne kadar mutlu etmiş. Kalıp olmadığı halde yine de harika bir çalışma ortaya çıkmış. Elleriniz dert görmesin. Biliyorsunuzdur ben de uzun sure tilda bebek çalıştım.Onlar da cok hoş bebekler ama bir yaz gecesi oturdum ve neden bizim de bize ait bir bebegimiz olmasın ki diyerek neredeyse 1 ay kalıp kıyafet üzerine çalışmalar yaptım. Sonra ismi ne olsun ne olsun derken sevgili annem, kızım sen bu bebeklerin yanaklarını kırmızılı pembeli boyuyorsun, madem öyle ismi Al Yanak olsun deyince bebeklerin ismi de konulmuş oldu. :)
    Allah hiç bir emeği karşılıksız bırakmıyor.Workshoplara katılan onlarca kişinin de teyit ettiği gibi Al Yanak bebeğimiz tildalardan çok daha sevimli oldu.En azından tamamiyle bize ait bir tasarım oldu.Ne güzelki sizin gibi zevk sahibi bir tasarımcıya da mutlu etmiş. Muhabbetle kalın Elif Hocam :)

    YanıtlaSil