GEL KATIL BİZE :)

4 Mart 2015 Çarşamba

CEMRELER DÜŞÜYORSA BAHAR KAPIDA

Bahar geliyor artık. Cemreler de düşüyor bir bir.. 
Ağaçlar pembe beyaz çiçeklerini açmış.
Doğa uyanıyor yavaş yavaş.
Ancak bu hava değişimleri tam hastalık havası.

Mesleğimiz gereği çocuklarla içiçeyiz.
Doğal olarak sınıf ortamında sık sık mikroplarla temas halinde oluyoruz.
Her ne kadar direnç koruyucu takviyeler kullansakta, bazen mikrop bizi yeniyor işte.

Öyle ayaktan geçiririm zannettiğim grip beni bu defa fena yatırdı.
Dün doktorum ilaçların gereken tesiri göstermediğini düşünerek 1-2 saat hastanede yatırdı. İçine vitamin antibiyotik ağrı kesici ateş düşürücü ve adını bilemediğim bir çok şey koyduğu bir serum hazırladı.
Evet kesinlikle iyi geliyor.
Ancak bugün gözümü açabildim. 12 saattir aralıksız uyumuşum.tarihini not etmeli. Bu kadar uyuduğuma pek rastlanmaz çünkü.

İyiki ailem ile aynı şehirdeyim dedim. Eşimin iş temposu yoğun olduğundan, hastanede ve gün boyu hep annemle babam ilgilendi her şeyimle.
Küçük kızlarıymışım gibi hala koruyup kolluyorlar.itina ediyorlar. Allah hepimizşn ailesine uzun sağlıklı önürler versin.ramızdan ayrılanlara da rahmet eylesin.


Ben her ne kadar çalışmanın beni yormadığını düşünsem de, demek ki beden yotgun düşüyor. Yaş ilerleyince ruh ve beden temposu birbirine ayak uydurmakta zorlanıyor sanırım.
Sağlıklı olduğumuz sürece kıymetini bilmediğimiz sıhhat ne önemli birşey diyor insan hastalanınca.
Sanırım bir iki güne normal hayatıma dönerim.
Sağlıklı sıhhatli bir bahar dilerim. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder