GEL KATIL BİZE :)

17 Mart 2015 Salı

GÜNEŞ Mİ O ?

Her ne kadar Ekim kızı olsam da , sanırım bahar insanıyım ben.
İçimdeki enerji kışı geçirmeye yetse de , baharı bekliyorum tekrar depolayabilmek için.
Şimdi kış uzun sürdü ya, benim de şarjım bitmek üzere sanki. 
Isı değilse de , ışık ile bağımız büyük.bildiğin güneş ışığı, ama bulutsuz ışıl ışıl olanından .

İşte o benim ve ruhumun besin kaynağı.
Bu sabah güneşli bir bursa sabahına uyandığım için çok mutlu oldum.
Dünün buzzz gibi havasını görünce , bugünün nöbeti korkutmuştu beni okulun bahçesinde.
Neyse ki güneş yetişti.

Dert ortağı olmak güzel şey, birilerine iyi geldiğini bilmek, yardımcı olabilmek, ferahlatmakta öyle. 
Ama bazen anlamak kadar , anlaşılmak ta istiyor insan. İşte o noktada kendini anlatmak yorucu olabiliyor.ama sen anlatmadan anlayanlar ve çare olmaya çalışanlar varsa etrafında şanslı hissediyorsun kendini.
Bugün de öyle bir gündü. 
Enerjimi bol keseden harcadığımı, iyi niyetimin de bir sınırı olması gerektiğini anlattı bana bir dost.
Birşey yapmana gerek yok , varlığın bile iyi geliyor ki dedi.
Sanırım bende ilk kez bu kadar şeffaf olabildim.
Hep ihtiyacı olanın yanında olmayı misyon edinip, kendimi unuttuğumu anladım.
Enerjimi yüksek empati yaptığım için herkesle nasıl paylaştığımı gösterdi bana dost.
Bir kahve içimi gitmiştim ,
O kahve içti, ben döktüm içimi. 
Çok şükür dedik çıkarken, çok şükür ki dert denmez bizimkilere. 
Zamane yorgunluğu koyduk adını.günün koşturmacasının uğultusu, bazen bastırıyor böyle iç sesimizi dedik. 
Üzerine bir de muzlu pasta yedik.
Daralan nefesimi alıp, ferah nefes verdi dost.
Son zamanlarda aldığım hastalık ve ölüm haberlerinin beni ne kadar etkilediğini de konuşurken anladım.
Bu gün doğan güneş kadar, süpriz buluşma da iyi geldi bana.
Havalar biraz ısınsın azıcık hava alıp dönesim var. 
Haydi; kalın sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder