GEL KATIL BİZE :)

18 Mart 2015 Çarşamba

GÜNLER HANGİ HIZ BİRİMİ İLE AKIYOR DERSİNİZ?


Zaman nasıl ve ne hızla akıyor hiç anlamıyorum.
Pazar günü , bu hafta şunları yapayım, şunu alayım, şu işi halledeyim diye milyon tane plan yapıyorum. 
Ve hiçbirini yapamadan cuma oluyor.

Sanki günler bir kaç saatten ibaret gibi tükeniveriyor.
Oysaki geç kalkan biri de değilim.hani 10 a 11 e kadar yatsam , gün bitiverdi  diycem, ama sabahın 6 sında ayaktayım.sonra ne zaman akşamın 6 sı oluyor işte onu hiç hatırlamıyorum.
Zihnimde oluşturduğum bir gün ile yaşadığım gün apayrı oluyor.
İşte öğlen oldu bile, öğleden sonra da keçe kursum var, hoop akşam oluyor.
Bence günler uzasın artık.
Çünkü yapacak çook şeyim var. Uykumdan çalıncada dengem bozuluyor.o yüzden günü daha uzun yaşayabilir miyiz aceba? Yetkililere sesleniyorum, 24 saat bana yetmiyor ilave zaman dilimi istiyorum. 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder