GEL KATIL BİZE :)

29 Mart 2015 Pazar

HALA OLDUM BEN YİNE...

11 mayıs 2002 de ilk kez yaşamıştım hala olma duygusunu.
Eğer abinizi çok seviyorsanız , onun yavrusunu da en az o kadar çok seviyorsunuz. 
5-6 ay önce yeniden hala olacağımı öğrendim. 
Yine 8-10 mayıs gibi tahmin edildi doğum tarihi.
Bu defa erkek bebek geliyordu 13 yaşındaki ablasını yalnız bırakmamak için şu fani dünyada.
Tabi heyecanla bekliyorduk hepimiz.
İsmi bile belliydi ÖMER KAAN


Ancak biraz aceleci tezcanlı çıktı bu kuzucuk.
28 martta bi merhaba demek için ilk hamlesini yaptı. Ve bir gün sonra 29 mart 2015te saat 18:10 da merhaba dedi 33 haftayı bitirmesiyle.
Erken prematüre oldu kuzucuk. 
Annemiz iyi çok şükür. Oğlumuz da halen hastanede. Kuvözde günlerini tamamlıyor.
Eve eli boş dönmek zor olsa da, onun orada gereken her tür desteği aldığını bilmek içimizi rahatlatıyor. 
Ablası henüz kardeşinin yüzünü göremedi.
Anne ve babaya izin var yalnızca.
İnşallah bir hafta 10 gün içinde Ömer kaan'da evine , anne ve babasına kavuşur. 
Hepimizin duyguları karışık. Sağlıkla dünyaya gelmesine , kendinin ve annesinin hayatını riske etmediğine seviniyor olsak ta, içimiz tedirgin hala. 
Ben güçlükleri aşıp sağlıkla aramuza katılacağına inanıyorum. 
Allahım isteyen herkese nasip etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder