GEL KATIL BİZE :)

11 Mart 2015 Çarşamba

KEÇE KURSU ZAMANI...

Bu gün kursumuz yine dopdoluydu. Sergi zamanı yaklaştıkça üretim de hızlanıyor.

Yöresel tatlar eşlik ediyor işleyen ellere. 
Herkes bişeyler yapıp getirmiş. 

Kültür müdürümüz Gül Hanım ziyaretimize geldi bugün.
Müdür bey ile kursumuza misafir oldular.

Kursiyerlerimizle sohbet etti, yapılanları inceledi.

Neşeli , eğlenceli paylaşım dolu ve bol kalorili bir gündü.


Sepet sepet çiçek yaptık.

Yüzlerde tebessümle, keyifle ayrıldık.

Rengarenk kurs günü daha bitti 





6 yorum:

  1. yine enfes olmuş ellerine sağlık Elif Hanım, o kadar çok katılmak istiyorum ki kurslarınıza bir gün üşenmeden kalkıp Adana'dan geleceğim oralara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Çok keyifli gerçekten. Keşke takın olsanız sizi misafir etmeyi çok isterdik. Sevgiler adanaya..

      Sil
    2. Ahh keşke yakın olsam gerçekten çok istiyorum.. tekrardan ellerinize sağlık yaptığınız her şeyin hayranı olduğumu bilmenizi isterim... Sevgiler..

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize emeklerinize sağlık...severek yaptığınız işleri öğretmek daha da zevkli olmalı...sevgiler Elif Hanım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Ben çok isteyerek ve zevkle öğretiyorum.kursa katılanlarda istekli olunca daha da güzel oluyor. Sevgi bizden . Mutlu hafta sonları dilerim

      Sil
  3. Ne kadar güzel olmuşlar.Emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil