GEL KATIL BİZE :)

7 Mart 2015 Cumartesi

LÖSEMİ VE GAMZELİ ANNE


Bir haftadır raporlu olduğum için üretime de ara verdim epeydir. 
Bugün biraz daha iyi hissediyorum kendimi. 
Geçtim işlerin başına.
Kendime bir termos nescafe hazırladım. 
Nutellalı kekimde var. 
Bir yandanda yaka çiçekleri hazırlıyorum. 
Lösemili çocukların anneleri için.
Kadınlar gününde verilmek üzere. 

Hastalığın her türlüsü zor. 
Ama kanser artık çok yakınımızda.
İki gündür aklımdan çıkmayan Gamzeli Anne ve oğluna yazdığı mektup tüm duygularımı allak bullak etti. 
Sağlıklı hallerini , teşhisin konulduğu zamanı hatırlıyorum, geçirdiği sürecin etkilerini ve izlerini gördüğümde canım yandı. 
Birde yazdıklarını okudukça onu anne olarak o kadar iyi anladım ki.
5 yıllık yaşam savaşına yenik düştü. 
Mekanı cennet olsun. 
Yavrusuna ve tüm sevenlerine sabırlar versin.
Kanser çocuklara ve annelere uğramasın. 
Çünkü sağlıklı bir gelecek için , her çocuğun annesine ihtiyacı var. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder