GEL KATIL BİZE :)

6 Mart 2015 Cuma

MUTLU HAFTA SONLARI.


Bugün son iş günü olsa da ben kendimi daha iyi hissettim ve derse gittim.
Evden çıkmak iyi geldi inanın.
Hasta yatağı, pijama ve ilaçlar insanı daha da hasta hissettiriyor.
Bugün çslışmak kendimi daha iyi hissetmemi sağladı.
Okulumu da öğrencilerimi de , mesai arkadaşlarımı da özlüyorum ben getçekten.
Eşofmanları atıp , giyinmek, bir yüzük küpe takmak, bir iki makyaj malzemesi insana kendini enerjik hissettirebiliyor.



Çocuklarımla tenefüste selfie yaptık.
Üzmüyorlar beni, karşılıklı saygı duyuyoruz birbirimize.
Onlar gelecek , yarınlarımız... Kırmamak zedelememek lazım.
Mutlu hafta sonları hepinize..

2 yorum:

  1. hepsi pırıl pırıl
    onlar geleceğimiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bireysel olarak çok iyi yürekliler her biri. Bazen bir araya gelince bomba etkisi yaratıyor

      Sil