GEL KATIL BİZE :)

20 Mart 2015 Cuma

OTURUR AĞLARIM ...


Dün gece oldukça ağrılı ve yüksek tansiyonlu bir gece geçirdim.
Sebebini bilmiyorum, yorgunluk olabilir belki. 
Normalde 9-5 tansiyon ile yaşayan bir insan kişisiyim. 
Bu sabah ta okula biraz halsiz gitmiştim. 
Derste (ilk kez başıma geliyor) fenalaştım. Öğrenciler kolonya su yetiştirip camları açtılar. Bayılmama ramak kala toparladım.
Son bir dersim kalmıştı. Bırakıp çıkmadım.
Derste Berna öğretmenim bana refakat etti bir şey olursa diye.
 O sırada konuştuk, halsiz hissediyorum kendimi yemek yapmaya bile halim yok dedim. 
Okuldan sonra eczaneye, sağlık ocağına götürdü beni Zeynep öğretmen, yine tansiyonum yükselmiş. 
Zeynep öğretmen tansiyonum normale dönene kadar beni gezdirdi, sonra tekrar ölçmeye götürdü. Normale dönünce beni bıraktı. Eve git yat dediler.
Eve geldim uzandım. Zaten bir iş yapacak halim de yoktu.
Berna öğretmen aradı nasıl oldun diye.
Uzanıyorum daha iyiyim dedim. 
Meğer evde miyim diye kontrol etmiş beni.

Yarım saat sonra yine aradı. 
Elif kapıdakileri al diye...
Beni rahatsız etmemek için kapıyı bile tıklatmadan , akşam yemeğini, salatasını, böreğini bırakıp gitmiş.
Birde minik bir saksıda kocaman duygu içeren bir not ile. 
Oturur ağlarım.
Bu nasıl bir hassasiyet, bu ne güzel dostluk... 
Çok şükür yüreği sıcacık insanlarla sarıyorsun beni allahım... 
Şimdi bu yiyecekler şifa olmaz mı? 

4 yorum:

  1. Böylesi bir zamanda dostluk kelimesi sadece satırlarda kalırken, bir avuç iyi insan kaldı böylesine duyarlı.. Çok geçmiş olsun azizem.. Ve nice güzel dostlulara diyeyim, kapıyı çalmadan usulca gidenler tadında.. Sevgiyle..Umutla..

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Elif hanım kesin nazardandir maşallahını var çünkü 💖insanın güzel dostlarının olması çok güzel Allah hepimizi böyle güzel insanlarla karşılaştır sın ayrıca enteresan bişey daha var resimdeki poşet malatya belediyesinin esenlik marketi nin poşeti oralarda ne geziyor şaşırdım yoksa sizinde mi bir esenlik marketiniz var üstelik bizim market poşeti ile aynı. ...sevgiyle sağlıkla kalın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim nazar diyorlar genellikle.direncim düştü sanırım.arkadaşım malatyalıdır.eski ailelerden kökeni.malatya poşeti o yüzden.her şeyi malatyadan gelir.çok ince düşünmüş, bende çok duygulandım. Sizin yorumunuzu gösterdim, malatyada başka poşet kullanılmaz dedi :))

      Sil
    2. Tahmin etmiştim.....arkadaşınız doğru söylemiş neredeyse her sempte bir esenlik marketiniz var:)))) sevgiler

      Sil