GEL KATIL BİZE :)

9 Mart 2015 Pazartesi

PAZARTESİ DEDİKLERİ...

Çalışmak erken kalkmak zor gelmiyor inanın. Öyle çok uyku seven biri değilim zaten.
Ama çalışırken hasretini çektiğim tek şey kahvaltı galiba.
Kuru simit ve bir tenefüste bitiremediğim bir bardak çay ile geçiyor bazı sabahlarım okulda.

Bu yıl ilk kez  ders saatim az. 
Yani sabah erken gidiyor olsamda derse, 9:30 gibi dönüyorum eve.
Günün gerisi benim.
Bu yüzden kahvaltı keyfimi eve saklıyorum.
Haftanın her günü böyle değil tabiki.
Ama eve dönünce kendimi yeni uyanmış gibi kabul edip kendime kahvaltı hazırlıyorum.
Biraz dikkat ediyorum sadece direncim düşmesin diye.
Sonra keyif aldığım film yada dizilerden açıyorum.

Eskiden akşama kadar aç durduğum olurdu.
Hiç yormazdı beni bu durum. 
Ne yerdim, ne bir bardak su içerdim. Ama bunun bana na kadar zarar vereceğini düşünemiyormuşum meğer.
Şimdi beslenme konusunda daha hassas davranıyorum.


İlaçlara mecbur kalmamak için , besleyici değeri yüksek gıdalar tüketmeye çalışıyorum.
Pazartesimin mutluluğu da kahvaltı oldu.
3 öğün kahvaltı olsa yerim. 
Sunum da önemli tabii.
Seviyorum kendi kendimi ağırlamayı.
Bugün evden dışarı çıkasım yok.
Hava yine soğuk. Radyom açık, petekler sıcak, evde kek kokusu var.
Her pazartesi Asil nasıl isterse ona kek yapıyorum. 
Abur cubur aradığında kek ve süt veriyorum.
Nutellalı keki pek sevdi. 
Beş gün içinde tüketiyoruz . 
En azından içinde ne olduğunu biliyorum diye içimi rahatlatıyorum.
Bizde böyle bir pazartesi var işte. Şimdi akşam için ne pişireceğimizi düşünelim bakalım.bu sanırım tüm kadınların ortak sorunu. NE PİŞİRSEM  :)) 
Tavsiyesi olan ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder