GEL KATIL BİZE :)

25 Mart 2015 Çarşamba

RUHUMUN BİTKİ ÖRTÜSÜ YEŞERİRSE...


Günaydın. Nihayet güneş yüzünü gösterdi.
Bugün daha bi heyecanlı ve istekli gittim işime.

Bahar umutlarla geliyor sanki. 
İçimde bir bitki örtüsü var sanırım. Ve doğanın uyanışı ile içimdeki kıpırtı başlıyor, sürgün veren dallarım, çiçeğe dönüşen tomurcuklarım olduğunu hissediyorum içimde bi yerlerde.

Daha dinç, daha enerjik,daha motivasyonlu olduğumu farkediyorum.

Ve tabiki yeni fikirleri de getiriyor beraberinde.yeni heyecanları, yeni tasarımları...
Yine zaman noktasında tıkanıyorum  tabiki ,varolan zaman asla bana yetmiyor.
Bölünmeden zaman kaybetmeden başka işlerle uğraşmadan full konsantre çalışmak istiyorum.

Çalıştığım ortama güneş vursun ,sırtıma gelen ışık sıcacık ısıtsın, bir yanda hafif bir müzik çalsın radyoda ve ben hayallerimle başbaşa yine üreteyim yine keseyim ,yine dikeyim ,yine öreyim...
eskiden yalnız olmaktan bu kadar mutlu olmazdım bi yerlere gitme isteği ,bir alışveriş merkezine dolaşma isteğim olurdu .ya da çarşıya çıkıp şöyle bir hava alıp geleyim derdim .oysa şimdi evde kaldığım zamanlar o kadar değerli ki.evde uzun uzun zaman geçirip bir çaydanlık çay demleyip yavaş yavaş içmeyi ,kendi kendime içimden geçenleri yapmayı daha çok istiyorum.
Galiba hayal dünyam çok kalabalık.
O yüzden yalnızlık bana arınma gibi geliyor.
Hem negatif kimseyle iletişim içinde olmamak, hem steril ve soyutlanmış yaşamak dönem dönem hepimizin ihtiyacı.
Bir de yaptığımız iş , ilham , konsantrasyon ve odaklanma gerektiriyor.
Tasarım kalabalık bir ortamda , bir çok uyaran ile yapılabilecek bir iş değil.
Zihnindekileri birebir uygulayabilmek için gerekli şartlar var aslında.
Üreten herkese göre bu şartlar değişkenlik gösterebilir.
Benim için sessizlik, yalnızlık,ortamın düzenli olması, ve moralimin iyi olması önemli.
O zaman saatlerce verimli çalışabiliyorum..
İşte gördümüz mü , bir güneş nelere etki ediyor.
O yüzden bahar ayları benim kabuk değiştirme ve yenilenme zamanım.
Artık perdelerimi açıp atölyemde tam zamanlı çalışmanın vakti gelmiştir.
Gücümü penceremden süzülen güneş ışığından alıyorum.
Güneşi bol günler dilerim. Öperim gülüşünüzün kenarından...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder