GEL KATIL BİZE :)

2 Mart 2015 Pazartesi

ŞU GRİP NE GARİP.. BOŞUNA DEMEMİŞLER PAÇAVRA HASTALIĞI DİYE.

Bu yıl gelen grip virüsü gerçekten dedikleri kadar varmış.
Bir kaç yıldır hiç bu kadar kötü yakalanmamıştım gribe.


Ateşimin yükselmesi bende hep eklem ağrısına neden oluyor. Belimin ağrısından ne ayağa kalkabiliyorum, ne yürüyebiliyorum. Beter bişey. Kolum bacağım, ayak bileklerim hep ağrıyor. 

Bugün okula gidebilecek halde değildim. O yüzden evde istirahat ediyorum.
Boş oturmaya, öyle saatlerce yatmaya alışık değilim ki, hep bişeyler yapma isteği duyuyorum. 
Yattığım yerde motif örüyorum bende.

Hem oyalıyor, hem mutlu ediyor bu motifler. 
Sanırsın evde battaniye yok. 😄
Bu üçüncü battaniye olucak artık.

Diğer mutluluk kaynağım da her biri ayrı ayrı açan orkidelerim..
Yılda iki kez açıyorlar. Şubat ve eylülde. 
Şimdi onları izlerken baharın yaklaştığını düşünüyordum..

Yeniden yayınlanan küçük prens öyle güzel mesajlar veriyor ki büyüklere, okumadıysanız, tavsiye ederim.. En çok satanlarda..
Sağlık en büyük nimet, biz günün koştırmacası içinde bazen farkına varamasakta, aslında her kabiliyetimiz bir nimet. Biri eksik oldu mu yaşamımız zorlaşıyor.
Dün bir kase çorbaya ihtiyacım vardı ama yapıcak gücüm yoktu.
Annem hemen yetişti imdadıma. Annem çorba hazırlarken babam salata yaptı, abim kardeşim toplanıverdi hemen yanıma.eşim ve oğlum dört döndü bişey istiyor musun diye. İlaçlarımı  Saatlerine göre takip etti eşim, gece defalarca ateşimi kontrol etti.
İnsan böyle zamanlarda aciz ve muhtaç hissediyor kendini. Yanında sevdiklerinin ilgisi ve sevgisi derman oluyor, güven veriyor.
Allahım kimseyi yalnız bırakmasın. Sevgi ve saygı ile birbirine destek olucak eş, dost, evlat ve arkadaşlar versin. 
Sağlıcakla ... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder