GEL KATIL BİZE :)

10 Mart 2015 Salı

YORGUN...

Biraz yorgunum sanırım. Bedenen yorgun olduğum doğru. Grip oldukça sarstı bünyemi.
Diğer yorgunluk birikim sanırım.
Yalnız kalmaya, evde uzun saatler geçirmeye, sessizliğe, sadeliğe ihtiyacım var sanıyorum.

Bir gün içine sığdırdığım şeyler biraz fazla geliyor bazen. 
Az konuşmak, hiç dinlememek, yeterince uyumak, az yemek, kendimle başbaşa kalmak gibi ihtiyaçlarım var. 
Ve bunları hissetmemin haklı sebepleri var.
Gamzeli annenin yazdıklarını satır satır okumuş olmak beni çok etkiledi.
Birde bunun üzerine ailemizin neşe kaynağı , pozitif genlerimin kökeni anneannemin beyin damarlarına pıhtı atması, bunu gecenin bir yarısı evde yalnızken yaşaması, sabaha dek beklemesi, ölümle burun buruna gelmesi,..
Çok üzüldüm çok. Hayat pamuk ipliğine bağlı işte.
Bir varsın bir yoksun.
Bir bardak su istesen sesini duyan yok...
Yalnızlık, yaşlılık, acizlik...
Tüm bu yılgın duygular aslında iyi şeyleri getirdi. 
Biraz daha farklı bakar oldum hayata.


Bu sakinlik hali kendimle başbaşa kalışım aydınlığa çıkarıcak beni. 
Biraz daha pişmiş, olgunlaşmış olmak gibi...
Şimdi dua zamanı. Anneannemin canı yanmasın, acı çekmesin.. Annem ışık hızıyla gitti İzmire. Anneanneme..
Aklım hem annemde hem anneannemde. 
Hayırlısını versin rabbim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder