GEL KATIL BİZE :)

14 Nisan 2015 Salı

KEÇE ÇİÇEKLİ RUNNERLAR

Eskiden , yani küçükken hep bişeyler biriktirirdim ben.
Çokomel baraklarını,renkli peçeteleri, çiçekli posta pullarını,çiçekçilerden alınan çiçeklerin kurdelelerini,boncukları,kaygan deniz taşlarını,antep fıstığı kabuklarını,bazen değişik nazar boncuklarını...
Öyle ıvır zıvır sandığım şeyler meğer brnim yönümü işaret ediyormuş bana..
Ve belki farkında olsalardı aileme de..

Büyüdükçe devam etti bu tür davranışlarım, küçülen ayakkabılarımdaki fiyonkları söküp tokalarıma yapıştırırdım.origami yapardım,tığ işine ve şiş ile örgü örmeye meraklıydım. 
Zaman geçtikçe annem etamin öğretti seccadeler işledim, dikiş dikerken BURDA dikiş kitaplarını çözümlemeyi, pafta ve kalıp çıkarmayı, bol teğel almayı öğrendim.
Renkleri iyi bilirdim.
Annemden yağ yeşilini, grup renklerini,tarçını,küf yeşilini,acı kahveyi,sıklemen pembeyi, güvezi öğrendim.
Vitrinlere nasıl bakılacağınıda ...
Biz annemle vitrinlere model bakmaya giderdik.dönüşte kumaşçıya uğrar, benzer kumaşları bulurduk.aynısını ertesi güne dikerdi.
Rugan ayakkabılarımdan çorabıma, tokalarımdan küpelerime her şeyimi uyumlu alırdı.
Tek kız idim ve annem zevkli bir kadındı.
İşte yönümü, işimi mesleğimi böyle böyle buldum.
Annemin içinde kalan resim öğretmenliği bende hayat buldu onun için.
Renkler ile hep barışık oldum.
İşimi, kazancımı onlar sayesinde sağladım.
Kılık kıyafetime yansıdı renkler.
Yaptığım tasarımlar,kombinlediğim renkler tamamen doğaçlama işte.
Öyle çalışmayı seviyorum işte.kısıtlandığım zaman alanım daralıyor ve zorlanıyorum.
Özgür çalışmak gibisi yok.

Size bırakıyorum dediklerinde ortaya çok hoş işler çıkıyor aslında.
Yeni şeyler deneme şansım oluyor.
Ve her yaptığım ürün bir diğerinden farklı oluyor.
15 yıl oldu keçe ile uğraşmaya başlayalı ve hiç bıkmadım inanın.
Hala her yaptığımdan haz alıyorum ve istekle yapıyorum.
Beğenileriniz ve dönüşleriniz motive ediyor, heyecanımı korumamı sağlıyor.
İyi ki varsınız... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder