GEL KATIL BİZE :)

4 Nisan 2015 Cumartesi

KİŞİYE ÖZEL ÜRÜNLER MUTLU EDER.

Kişiye özel ürünler her zaman insanı daha mutlu ediyor.
Gidip bir alışveriş merkezinden aldığımız bir hediye de onu sevdiğimizi , düşündüğümüzü hissettirse de, kişinin adına üretilmiş, renk ve tema olarak ilgilerine hitap eden bir hediye yaptırmak, "benim için özel ve önemlisin " hissi yaşatıyor.

Bu yüzden kişiye özel çalışmayı seviyorum. Hediyeyi alan kişinin yüz ifadesini ve tepkilerini hep merak ederim.

Bu hafta ATA DOĞU bebek için hediyeler hazırladım.
Battaniye ve çıtçıtlı body takım oldu. Tilki temalı.

Sonra hediye paketi yapmak yerine yedek kıyafet torbası diktim. İçine yerleştirdim  ürünleri.
Böylece kullanışlı bir ürünle paketlemiş oldum.

Gittiği yere gülümseme götürsün..
Bazı ürünleri çalışmak çok keyifli ve neşeli oluyor gerçekten. 
Bu da onlardan biri oldu benim için. 
Mutlu hafta sonları dilerim 😘😘😘



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder