GEL KATIL BİZE :)

6 Nisan 2015 Pazartesi

MAGNOLİA TARİFİ İLE TREMİSU

Tatlıdan ne kadar uzaklaşmak istersem o kadar beni kendine çekiyor.
Sürekli evde tatlı bişeyler aranırken buluyorum kendimi.
Şekerin ne denli zararlı olduğunu biliyorum tabiki. Ama gelde bunu bünyeye anlat...

Bugün tam bir pazar oldu bizim için.
Uzun zamandır geç kalkmıyordum.bahar yorgunluğundan olsa gerek 11:00 e kadar uyumuşum.evin beyleri de ses çıkarmadan film izlemişler.
Geç kahvaltı zaten en sevdiğim şey.
Açıp radyomuzu kayahan şarkıları eşliğinde misler gibi bir kahvaltı ettik.

İşler güçler derken birde semt pazarına çıkalım dedik.market alışverişini de halledip eve döndük.
Angelinanın Sahtekar adlı filmini izledik.
Kahve molası verip batan güneşe karşı balkonda kahve keyfi yaptık.balkon sezonunu açmış olduk.
Basket oynayan Asil paşayı izledik. 

Akşam yemeği , çayı derken araya bir tatlı sıkıştırdım.
Magnolia 
Bilmeyen kalmadı sanırım.
1 lt süte 
İki yumurta sarısı
2 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı nişasta
1 su bardağı şeker
1 vanilya koyup muhallebi yaptım
Sonra bir kutu krema koyup karıştırdım iyice. 
Kedi dili bisküvileri kavanozlara parçalayıp , nescafeli su ile ıslattım.
Ardından muhallebii döktüm. 
Yine bisküvi , yine muhallebi ve kakao
👍 işte bu kadar.. 


Bizimkiler yedi bile bir çoğunu. 
Geriye 1yada 2 adet kalmış olabilir.
Biz bu lezzeti  çok sevdik ...
Denemek isterseniz çook uzun iş değil. 5 dk nızı almaz.
şimdiden afiyet olsun....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder