GEL KATIL BİZE :)

12 Nisan 2015 Pazar

PAZAR MUTLUSU,GÜNEŞ NEŞELİSİ..

Nihayet bugün güneş yüzünü gösterdi.
Sabah pencereme vuran aydınlık ışığı yataktan kalkmadan görmüşsem , mutlu ve aydınlık bir gün olacağına inanıyorum.
Havayı güneşli görmüşken bi köy havası iyi olur dedik.
Kahvaltı için Hasköye gittik. 
Bildiğin köy kahvaltısı ve enfes kavurmalı yumurta tabiki.

Sonrasında yolumuzu gözleyen ailelere ziyaret.
Bi kahve içimi sohbet.
Semt pazarı işleri, market alışverişi,pazartesinin yemeğini hazırlama telaşı..

İçeride durmama isteği ile kendimizi çayır çimene attık.

Açıkhava manzaraları, çimen kokulu bahar havası...
Pazartesinin ütüleri, sebzelerin yıkanıp yerleştirilmesi, çocuğun banyosu, evin derlenip toplanması, diye uzaaar gider. Kadının hiç işi biter mi?
Tüm bu koşturmacanın içinde , birlikte çay içebildiğim eşe, okul kıyafetlerini ütülerken evlat sahibi olabildiğime,ertesi günün yemeği pişerken huzuruma ve yuvama şükrettim.
Zaman nasıl akıyor hiç anlamıyorum.
Ama bazen telaşelerden sıyrılıp baktığımda, çok güzel ayrıntılar görüyorum.
Şanslıyım diyorum.şükrediyorum.
Yarın yine pazartesi, yine telaşlı hafta başlıyor işte.
Olsun, yaşam her haliyle güzel.
Mutlu haftalar şimdiden hepinize..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder