GEL KATIL BİZE :)

8 Mayıs 2015 Cuma

BİR ÜRETİM HİKAYESİ...


Bize ulaşan ve ürün talep eden her insanın bir enerjisi var bize yansıyan.
O enerji etkiliyor ürünün güzelliğini, yapım hızını ve ince işçiliğini.
Sanatın her dalı ile ilgilenen insanlar duyguları biraz daha farklı yaşıyor sanıyorum. Yaptığımız iş sadece iş değil bizim için.objektif ve stabil bir duygu durumu ile yapmıyoruz işimizi.
Heyecan şart mesela, istek ve morivasyonda öyle. 
İşte bu duyguları bazen bulamıyor ve bir türlü işe başlayamıyorsunuz.
Çünkü üreten insan negatif duygu ile bir şey ortaya çıkarmak istemiyor. 

Sophie'nin annesi bana ulaştığında aktardığı enerji o kadar güzeldi ki... 
Her işi yolunda gitti ve istediği gibi bir kapı süsü yaptık.
Ben yaparken çok heyecanlıydım. Çünkü annede çok heyecanlıydı.


El emeğine değer veren insanları gördükçe çok mutlu oluyorum inanın.
Hepimizin hayatında fabrikasyon ürünler var. Ama emek verilmiş her şeyde duygu ve yaşam var.

Birde işin en güzel tarafı hep mutlu olaylara katkıda bulunuyor olmak. 

Doğum, doğum günü, söz , nişan gibi hiç unutulmayacak anılarına eşlik etmiş oluyoruz ya, buda çok mutlu edici bizim açımızdan.

Sonradan gelen dönüşler, ürünün yerinde çekilmiş fotoğrafı, bir doğum odası, doğum günü karesi biz üretenlere en büyük mükafat...
İşte biz böyle çaluşıyoruz.istekle, hevesle, şevkle, keyifle, mutlulukla....
Sevgiler Eliften.....





2 yorum: