GEL KATIL BİZE :)

1 Mayıs 2015 Cuma

KEÇE SERGİSİ TELAŞI

Yoğun günler geçiriyorum.
Keçe kursumuzun sergi ,davetiye,afiş hazırlığı,yer organizasyonu, bir yandan da ürünlerin tamamlanması derken koşturmaca içindeyim.
İki gündür de TEOG sınavında görevliydim.çocukların yaşadığı endişe ve strese çok üzüldüm.

Bu gün ise dinlenmeye ayırdım.
Evde tertip düzen işleri, biraz yemek telaşesi,biraz keyif...

Mutfakta işim bir türlü bitmese de, bir film açıp hem iş yapıyor, hem izliyorum. Yanına bir çikolata bir fincan kahve ile işi keyife çevirmeye çalışıyorum.

Geceleri ise siparişlerime yoğunlaşıyorum, dikiş , örgü vs.. Onlarla oyalanırken zaman su gibi akıyor. Sabah erken kalkmak olmasa geç saatlere kadar üretmek istiyorum aslında.

Bizim işimiz zevkli. Renkler canlı, desenler neşeli... 

Dikişten uzaklaşsam onu özlüyorum, keçeden uzaklaşsam onu, battaniye motiflerini de özlüyorum . 
Bunlarla uğraşırken oğlumla eşimi özlüyorum. Öyle geçip gidiyor işte günler..

Çabucak biten işleri de çok seviyorum. Öyle yarım saatlik projeler ve hızlıca ulaşılam sonuçlar... Bu bardak kılıfları da öyle işte. 

Baharın gelmesiyle moraller ve enerji biraz daha yükseldi sanki.
Bende çıkardım baharlıklarımı.. Rengarenk gitinmenin tam vaktidir.

Eda ve Neslihan hanım larla tanıştım bu hafta. İkisi de keçeyi sevmiş ve bu yönde emek veren iki zarif bayan. Ham keçeden yaptıkları figürleri çok beğendim. 
Bu sarı paltolu kızımız onların eseri...
Emek veren çaba harcayan herkesin yolu açık olsun işleri rast gitsin.
Pazartesi koruparkta sergimiz açılıyor. Bir hafta boyunca açık kalacak (4-10 mayıs )
Gezmek görmek isteyenlere buradan haber vermiş olalım.
Mutlu hafta sonları, sağlıkla kalın.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder