GEL KATIL BİZE :)

6 Mayıs 2015 Çarşamba

KEÇE TASARIM SERGİMİZİ AÇTIK SİZİ DE BEKLİYORUZ

Bu yıl 4.sünü düzenlediğimiz "okullar hayat olsun projesi" kaosamındaki kursumuzun ürünlerini korupark avm 3. Çarşı katında izlenime açtık.


Kursiyerler arasında abla kardeş ilişkisi ve sevgi saygı bağı öyle güzel oluştu ki, herkesin birbirine bakışında pırıltı var.

Kolay iş değil aslında. Büyük sabır gerektiren bir iş bu.
Elde tek tek çiçekler kesip,bazı ürünlerde santim santim ölçüp elde dikip itinayla yaptılar her ürünü.

Açılışımızı il milli eğitim müdür yardımcımız Mustafa Bilici, şube müdürümüz Mustafa Çağlayan ve nilüfer ilçe milli eğitim müdürümüz Mustafa Muharrem Tüfekçi beyler yaptılar.Okullar hayat olsun projesinin en verimli kurslarından biri bizimki...

Bende en az kursiyerlerim kadar heyecanlıydım.
Ve tabiki mutluydum.

Katılan konukları ilgisi ve beğenisi tüm ekibi motive etti.

Detayları, işlem basamaklarını sordular bir çoğu.


Berna öğretmenimiz okulumuzun matematik öğretmeni.
Bu yıl kurs açmamak gibi bir planım vardı. Ama Berna bana ve okul idaresine öyle güzel bir baskı yaptı ki bende kıramadım peki dedim. 
Şimdi iyiki açmışız diyorum.
Bu yüzden bir teşekkür borçluyum. 

Tamer Serol okul müdürümüz.
Yöneticiden ziyade bir lider.güler yüzlü şakacı,hitabeti samimi... 
Emeğin ve başarının takdir görmesi ne kadar önemli bir duygu....


Arkadaşlarım da yalnız bırakmadılar... Onları gördükçe daha mutlu oldum.



Sevildiğini hissetmek, özlendiğini bilmek kendini özel hissettiriyor.
Sadece keçe sayesinde birbirimizi bulduğumuz ama sonrasında çok daha güzel bir bağ kurduğumuz nadide dostlarım var benim.

İşte o dostların içtenliği bana iyiki bu işi yapıyorum dedirtiyor.

Bu yıl tarzımız biraz daha değişti. Kursiyerlerimiz arasında okulumuzun öğretmenleri de var. Ve branşı resim teknoloji tasarım olanlarda mevcut.
Pop art çalışmalarına da yer verenler oldu. Ve gerçekten çok hoş oldu.



Şükran hanım 4 yıldır aralıksız kursumuza katılan velilerimizden.bu yıl ile birlikte 1000 saat keçe tasarımı eğitimi almış oldu.azmi sabrı ve çalışkanlığı için kutluyorum yürekten...


Yoğun temposu içinde kurabiyelere pastalara ara verip gelen Ayşem 
 Ve Hülyam iyiki geldiniz yanımda olduğunuz için teşekkür ederim

6 yıl birlikte çalıştığım okul müdürüm de beni yalnız bırakmadı. Geçmiş 3 sergimizi Alper müdürüm ile açmıştık. Desteği için teşekkür ederim. Şimdiye dek hep iyi idarecilerle çalıştım.malzeme, tedarik konusunda beni hiç yormadılar.

Hep söyledim yine söylüyorum, bu kursu gönüllü olarak ve velilerden hiç bir ücret talep etmeden açıyoruz her yıl.
Hobi edinmenin ve bir iş ile uğraşmanın verdiği zihin rahatlığı ile üretmenin mutluluğunu elimin değdiği herkese bulaştırmak istiyorum. 
Mutlu anneler olsun, depresyondan yzak olsun, bir işi hobisi uğraşı olsun istiyorum.
Anne mutluysa evin her üyesi mutludur çünkü.
Mutlu ve iyi yürekli bir nesil yetişsin...

Pazartesiden bu yana tüm kursiyerlerimizin içinde kelebekler uçuyormuş.
İşte buna sebep olabilmek bile yeterli.
Kendilerini ifade edecekleri bir alan oluşturmak ve emeklerinin sanatseverler ile buluşması,  karma bir sergiye katılmış olmaları unurulmaz bir anı olmuştur belki. 




Önümüzdeki yıl ömrümüz varsa yine açarız inşallah kursumuzu. 
Velilerimiz ile kocaman bir yılı güle oynaya geçiririz.
Bu yıl boyunca evlerinden valizlerle her hafta keçelerini taşıyan, ikramlar hazırlayıp geriren, çayımızı kahvemizi taşıyan,özel günlerimizi kutlayan , itina ile çalışan, saygı ve sevgisini hissettiren tüm kursiyerlerimize teşekkür ederim.sizinle güzelleşti herşey..
İyiki bu yolda bana katıldınız.renkleri, emek vermeyi, üretmeyi hiç bırakmayın. Yolunuz açık, işiniz bereketli olsun. 
Sağlıkla ve sevgiyle kalın...
















7 yorum:

  1. Sizi tebrik ediyorum Elif Hanım yürekten kutluyorum...emeğiniz,sabrınız ve azminiz için...ücretsiz sadece manevi destek amaçlı harika bir proje ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Keşke bende orda olabilseydim o işleri bende yapabilseydim dedigim kadar güzellikte bir proje olmuş emeğinize ve aslında yüreginize saglık , içini huzur kaplayan eserler olmuş inşallah daha uzun yıllar devam edebileceginiz bir proje olur sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  3. Başarıların daim olsun

    YanıtlaSil
  4. Canımın içi, güler yüzlü tüm bigisini ve emeğini bizimle paylaşan elif hocama sonsuz teşekkür ederim. Benim için yapmış olduğunuz yoruma ayrıca çok teşekkür ederim. 4 yıldır beraberiz sizde benim her türlü halimi ve tavrımı çektiğiniz, bu esnada sizi üzücek bir kusurum olduysa beni affedin ve hakkınızı helal edin. Hayata teşekkür ediyorum bana sizin gibi bir insanı İKRAM olarak verdiği için. Daha nice başarılara imza atmanız dileğiyle sizi yürekten seven şımarık Şükran'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Sizi yürekten kutluyorum elif hocam ...gerçekten çook mutluyum bu projenin içinde olduğum için 😘 başarılarınız peşinizi hiç bırakmasın sizi seviyorum .Handan çolak

    YanıtlaSil
  6. HANİ BAZI DUYGULAR VARDIR ANLATILMAZ YAŞANIR ÖYLE DUYGULAR İÇİNDEYİM GERÇEKTEN İÇİMDE KELEBEKLER UÇUYOR.ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN İYİKİ VARSINIZ VE YOLLARIMIZ KEÇE KURSU İLE BULUŞTU HER DAİM POZİTİF HER DAİM BİLDİKLERİNİ PAYLAŞMAYI SEVEN CANIM ELİF HOCAM VERDİGİNİZ EMEK İÇİN GÖSTERDİGİNİZ SABIR VE ANLAYIŞ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ALLAH YOLUNUZU AÇIK ETSİN SİZİ ÇOK SEVİYORUM.BİRCAN ÇETİN

    YanıtlaSil
  7. Güzeller güzeli Elif Hocam.Önce hayranlıkla izlediğim Elif Ablam,şimdi de hocam oldun.Pek çok insanın mutluluğusun,ne koca bir yüreğin varmış.Bu kurs sayesinde hayat o kadar da kötü değil,iyiler de var ve iyi ki varlar dedim.Hep kıymetini bilen insanlar çıksın karşına,bu enerjin hiç bitmesin.Bana ve bizlere bunları yaşattığın için sonsuz teşekkürler.Seni hep seven ve sevecek olan özze...

    YanıtlaSil