GEL KATIL BİZE :)

13 Mayıs 2015 Çarşamba

MUTLU EDEREK BESLENİYORSAK


Bugün yine çok şükrettim.
Hayatıma katılan güzel yürekli iyi niyetli herkes için.
Mutlu bir zincirin halkaları gibi birbirine saygılı ve sevgi dolu insanlar çevremde olduğu için.
Sergi sonrası idarecilerim, müdürüm, öğretmen arkadaşlarım, kursiyerlerim hepsi benim için toplanmışlar. 
Bugün kendimize teşekkür pastası kestik.

Emekleri ile harika işler başaran, her ricamda yanımda olan benim içten arkadaşlarım onlar.

Ayşegül öğretmenimin konuşması beni çok duygulandırdı.
Okula ilk geldiğim anlardan başlayan 8 yıllık duygularını öyle güzel anlattı ki hem çok utandım, hem çok mutlu oldum.
İnsan kazanmak zor iştir. Kaybetmek ise kolay.
Hatası ve kusuru ile insanları sevmekten, olsbildiğince yanında olmaktan, derdinde ferahlatıp, sevincinde paylaşmaktan yanayım.

Genellikle ön yargılı yaklaşsalarda ilk görüşte, zamanla değişir fikirleri benimle ilgili. Sonra sevdiklerini hissettirirler bir şekilde. O zaman daha güzel olur iletişimimiz.

İyi niyet ve saygı varsa her ilişki yürür. 
Bizimki de böyle işte.

Diğer yandan değer görmek , sevildiğini hissetmek paha biçilemez bir duygu.
Emek verirken yorulduğun zamanları unutturuyor bu his.

Onların mutlukukları en güzel hediye benim için.
Ama zarif hediyeler almışlar benim için. Birde bir kucak papatya..
Ne kadar teşekkür etsem az. 
El emeğine destek veren herkese diyorum ki, üretilen her ürünü. Bir duygusu olduğunu unutmayın. 
Üreten insanlara destek olarak, onlara sadece para değil, moral, motivasyon, heyecan ve şevk veriyorsunuz.
Bu sayede ateşliyorsunuz onlardaki ilhamın ortaya çıkmasını. 
El emeği gördüğünüzde ufacıkta olsa bişeyler alın.
Sizin için küçük olan bir tutar, üreten kişi için mutluluk demek.
Sevgiyle kalın ve sizde bugün birinin yüzünü güldürün...
Size geri dönecektir inanın. 
Mutlu akşamlar...








1 yorum:

  1. Harika işlerin neticesi de mükemmel oluyor,ellerinize emeğinize sağlık...ama burada sizin kişisel davanışlarınız ve alçakgönüllüğünüz insana verdiğiniz değerlerin neticesi kazandığınız dostluklarınız asıl mükemmel olan...sevgiler

    YanıtlaSil