GEL KATIL BİZE :)

9 Haziran 2015 Salı

BU BALKONDA HUZUR VAR

Merhaba...
Nisan, mayıs  hatta haziran yağmurlarının arasından sesleniyorum size bugün.
Arada bir göz kırpan güneşi saymazsak , hala sonbahar ile ilk bahar arasında karar verememiş bir gökyüzü psikolojisi hakim buralara.
Berekettir, rahmettir diyor , her damlanın karşısında saygıyla eğiliyoruz orası ayrı.
Ama içimizi kıpırdatan, neşe saçan, cıvıl cıvıl bir güneşli güne de hasret kaldık nihayetinde. 

Hava soğuk olmadığı için bu mevsimi balkon mevsimi ilan ettik.
Sevgili HERA, ben ve rengarenk yumaklarım ile cam balkonumuzun içinden yağmuru izliyoruz.


Dikiş makinam açık, bir yandan bebekler dikiyorum, bir yandan motifler örüyorum...

Arada bir kahve , bir parça çikolata alsam yanıma, koklamaktan bitap düşen heranın banada ver nolur der gibi dizlerimi aşındırması ile oyunlu, şımarıklı geçiyor günlerimiz.


Scullentlerim daha bi coştu bu ara...
Onlar ayrı bir mutluluk sebebi.

Şu minnak mantardan aşırı derecede mutlu olduğumu da belirtmeden geçemiycem...

Yağmurdan sonraki toprak kokusu ve yeni biçilmiş çim kokusu karışıyor birbirine...

Bu balkonda hayat önce huzurlu, sonra mutlu, sakin ve heyecanlı...
Mutlu olduğunuz şeylere daha çok zaman ayırmanız dileğiyle... Öperim yağmurda ıslanmış kirpiklerinizden...




2 yorum:

  1. Motifler bebek hepsi ayrı güzel ama ben Hera ya aşık oldum galiba ;))

    YanıtlaSil
  2. huzur süper ama bebek harika ötesi battaniye güzeller güzeli....

    YanıtlaSil