GEL KATIL BİZE :)

12 Ağustos 2015 Çarşamba

BİRAZ DENİZ,BİRAZ GÜNEŞ


Denizi , güneşi, onların insanlar üzerinde yarattığı mutluluk etkisini seviyorum. Ve yaz aylarını hevesle bekliyorum.
Enerji depolarım doluyor, içim dışım yenileniyor,moral ve motivasyonum yükseliyor. 
İşimi özlediğimi farkedip buna seviniyorum.
Eşim ve oğlumla daha verimli zaman geçirebiliyor, ev işlerine ve mutfağa daha iyi hakim olabiliyorum.
Geç kalkıp geç kahvaltı yapabiliyorum. 
Ve parlak gökyüzüne aşığım.
Doğal, sıcak içten ve samimi duygularım var. Etrafımdaki insanlarında öyle olmasını istiyorum. 
Her cümlesinde mesajlar barındıran, egolu davranan, ben merkezci insanlarla ilişkilerim yüzeysel kalıyor. 
Çünkü çok iyi anlayabiliyorum hangi cümlenin zemininde neleri barındırdığını.bir el kol hareketinin bir bakışın altında yatan planlanmış imayı. 
İşte bu yüzden daha kabuğumda, daha evcimen, daha az insanlı bir hayatım var. 

Üzülmek , kırılmak istemiyorum. İşte bu yüzden insanlardan olabildiğince uzağım. 

Küçük dünyamın içinde , kendi kendimi besleyecek  , sevindirecek,yenileyecek uğraşlarım var, bana yetiyor.

Yaptığım işlerden heyecan duyuyorum hala. Hevesim ve isteğim çok şükür beni terketmiyor. 
Küçücük şeylerden sevinebiliyorum.büyük hediyelere ihtiyaç duymuyorum.

Sohbet ettiğim insanlardan hep yeni şeyler öğreniyorum. Feyz aldığım iyi insanlar var.

Birilerine kızdığım yada kırıldığım zamanlarda içimde o duyguları kin ve nefrete çevirmeden tamir edebiliyorum hala.

Ve bir çok kişiye göre farklı çalışan bir zihnim ve çocuklar kadar uçarı bir hayal gücüm var. 
Biraz deli, biraz uçuk. Ama içimdeki çocuk hala iyi biri...   









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder