GEL KATIL BİZE :)

1 Ağustos 2015 Cumartesi

ÇANTA ÖRELİM Mİ?


Tatilde de canı sıkılan nadir insan grubunun içindeyim sanırım. Gözlerini kapatıp saatlerce güneşin altında yatamıyorum. 
Hatta güneşle direk temas benim için çok acılı oluyor. 
Beyaz tenli insanların kaderi bu. İstakozgillerden oluveriyoruz.
İşte bu yüzden şemsiye altında güneşten sakınarak zaman geçirmeye çalışıyorum.
E boş durulmuyor tabi. 
Şezlongta motif ören insan kişisi garip görünse de ben halimden memnunum. 
Bu işlerden zevk alıyorum çünkü. Bir haftada bir çanta örerim diyerek çıktım yola. Nitekim öyle oldu.



Renkleri seviyorum.
Hayatıma neşe ve enerji kattıkları a inanıyorum çünkü.


İşte bu yüzden rengarenk yumaklarım benimle geziyor her yerde. 

Ve çantayı istediğim tatil sürecinde örüp bitirdim. 
Şimdi astarlamak istiyorum. 
Astarını biraz daha küçük yapıcam ki sarkma yapmasın...
5 motiften oluşuyor bu çanta. Beşi de aynı büyüklükte. Biri taban, diğerleri kenar... Sonra ağız kısmına sık iğne geçiyoruz ve burgu ip ile ağzını büzüyoruz.birde sapını ördük mü tamamdır. İşte bu kadar... 
Hadi sende başla...






4 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuşş :)

    YanıtlaSil
  2. ooooo ne güzel olmuş acaba bende tatile ip götürsemmi? hiç fena fikir değil.

    YanıtlaSil
  3. Yaaa aynen ben de tatilde örgü örmek istiyorum ama insanlar tuhaf mı karşılar diye tedirgin oluyorum. Haftaya izne çıkacağım ve inşallah ben de yapacağım bu çantadan. Renkler şahane olmuş sizin bakalım ben de evdeki yünleri değerlendireyim istiyorum sizinki gibi olacak mı... Astar kısmını becerebilir miyim bilemedim gerçi olmadı terziye götürürüm. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil