GEL KATIL BİZE :)

25 Ağustos 2015 Salı

YEDEK KIYAFET TORBALARI DİKİYORUM SERİ HALDE.

Tembel oldum bu ara blog yazma konusunda. Ama inanın üşengeçlikten değil. 
Her gün , bugünü kendime ayırıcam, plan yapmıycam desem de, kendinden gelişen işler çıkıyor. Ve yine bi yerlere yetişmek zorunda kalıyorum.
Bu ay okul hazırlığı ayı olduğu için , anneler titizlikle her detayı özenle hazırlıyor. 
Ve ana okulu kreş hazırlığı için gerekli olan  , yedek kıyafet torbaları siparişlerim birikiyor.


Çocuklarının sevdiği karakterleri, renkleri temaları belirtip , birde ismine özel olsun istiyorlar. 
Ben bu ürünleri dikerken çok keyif alıyorum. Hem neşeli, hem de çabuk biten işlerden olduğu için zevkle dikiyorum. 
Annelerin istekleri sayesinde yeni tasarımlar şekilleniyor. İtfaiye teması da onlardan biri. 
Bende çok sevdim bu temayı.
Yaptığım ürünleri kullananlarla sınradan yine karşılaştığımızda, severek kullanıyoruz, her gören soruyor, çok işimize yaradı diyenler olunca çok mutlu oluyorum.
Bir hediye ararken çok zorlanırdım eskiden. Oğlumun arkadaşlarının doğum günü olurdu sık sık. Annelerle gidiyorduk o zaman küçüktü çocuklar. (Şimdi yalnız takılıyorlar) 
Kıyafet alırdım herkes gibi.Kanz , benetton , polo ilk girdiğim can kurtaran mağazalardı. 
Ve erkek çocukları hiç sevinmezdi kıyafete. Kızlarda bazen...
Sonrasında hep kendim yaptım doğum günü hediyelerini . Ve hep ismine özel hazırladım. 
Daha mutlu edici oldu. 
En azından o kişi için sarfedilmiş emek vardı. 
Hala doğumlara, doğum günlerine bu tür hediyeler hazırlıyorum ve ne kadar mutlu olduklarını görüyorum. 
Sizde hediye arayışında olursanız , yeni doğan, kreş çağında yada bale , basket vs kurslara giden çocuklara yedek kıyafet torbası yaptırabilirsiniz. 
Amacına uygun ve kullanışlı bir hediye oluyor gerçekten. 
Şimdi sırada bekleyen 8 kıyafet torbası var. Ben kalkıp onları dileyim. Zira kreşler ve ana okulları daha erken başlıyor. 
Mutlu salı olsun . Sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder