GEL KATIL BİZE :)

4 Eylül 2015 Cuma

BEZ BEBEKLİ , BEZ TORBA.

"Size bırakıyorum Elif Hanım" diyerek verilen her siparişte mahçup olmama çabası zirvede olarak çalışıyorum, daha değişik, daha sıra dışı, daha özgün olmaya , yeni fikirler geliştirmeye çalışıyorum. 
İşte Elif Bebek için de yeni bişeyler denemek istedim. 
Ben çok severek yaptım.
Umarım kullanacak olan kişilerde sever. 

Biraz adaş samimiyeti kurduk galiba. 
Şaka bir yana, detayları, çiçekleri saç modeli derken şipşirin bişey oldu. 

Hani diyor ya Kenan Doğulu , ne yaparsan yap AŞK ile yap diye. 
İşte öyle bişey bu. 
Bir işi hakkını vererek yapmayı, birini aşk ile sevmeyi, hayatı aşkla yaşamayı seviyorum ben. Hiç bişey eziyete dönüşmüyor o zaman. Keyifle ,motivasyonla  yapıyorum. 
Başarı daha çabuk geliyor. 


Aşk ile yaptığım ürünler size ulaştıkça ve sizlerden geri dönüşler aldıkça yenileniyorum  , tazeleniyorum. 
El emeğine değer veren herkese teşekkür ederim.  İyiki varsınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder